י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"ראינו בחוש"

הגר"ח בירך והפרופסור מונה למנהל המחלקה

עם פרישתו של פרופ' רמון לגמלאות, ד"ר זוהר דותן מונה השבוע למנהל המחלקה האורולוגית בבית החולים שיבא תל השומר • מקורביו סיפרו ל'בחדרי חרדים' כי לפני מספר חודשים הגר"ח קנייבסקי ביקר במחלקה ובירך את ד"ר דותן שיקבל את המינוי בקרוב ושיזכה לעזור לכמה שיותר אנשים

הגר"ח בירך והפרופסור מונה למנהל המחלקה
בית החולים שיבא צילום: אתר שיבא

ד"ר זוהר דותן מונה השבוע למנהל המחלקה האורולוגית בבית החולים 'שיבא תל השומר', הנחשבת לגדולה והמובילה בארץ ואחת המתקדמות בעולם כולו. טובי הרופאים בארץ בכל התחומים עובדים במחלקה זאת. ד"ר זוהר דותן מחליף את פרופ' רמון שפרש לגמלאות.

מקורביו סיפרו ל'בחדרי חרדים' כי לפני מספר חודשים הגר"ח קנייבסקי ביקר במחלקה ובירך את ד"ר דותן שיקבל את המינוי בקרוב ושיזכה לעזור לכמה שיותר אנשים. "אנחנו רואים בחוש איך הברכה התקיימה", הוסיפו המקורבים.

ד"ר זוהר דותן

עם כניסתו למחלקה הטמיע ד"ר דותן יחס לחולים בסטנדרטים גבוהים ביותר, והציב לעצמו מספר יעדים כמו שימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר, מקצוענות ללא פשרות, וטובת המטופל במרכז.

ד"ר דותן נחשב לבעל שם עולמי בתחום האורואונקולוגיה, כשאת ההשתלמות בתחום זה רכש בהתמחות במרכז המתקדם בעולם בארה"ב "ממוריאל סלואן קטרינג" שבניו יורק, ואף היה מהראשונים שהטמיע בארץ את טכנולוגית הניתוחים הרובוטית. כמו כן ד"ר דותן זכה לפרסום עולמי בעקבות מספר מחקרים פורצי דרך שהביאו לגישות טיפוליות חדשניות עולמיות.

הציבור החרדי באמצעות שלוחיו הנאמנים והעסקנים הרפואיים עומד בקשר מתמיד עם ד"ר דותן, שעושה מאמצים גדולים לבוא לקראת הציבור במענה רפואי על פי ההלכה, ולשם כך עומד בקשר עם גדולי הרבנים והאדמו"רים בציבור. הוא אף נחשב מקורב מאוד לכמה ממשפחות הרבנים הנחשבים בציבור החרדי, שמוצאים אצלו אוזן קשבת מיוחדת ומקצועיות חסרת פשרות. 

 

בית חולים שיבא תל השומר הגר"ח קנייבסקי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד