י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
בלב הפארק ההומה

אל מול המצלמה: זר חטף ילדה לעיני אמה

בן 44 חטף בת שנתיים וחצי בלב פארק הומה אדם בברלין מול עיני אמה. הוא העלה אותה על כתפיו והתרחק מהמקום. המקרה תועד על ידי מבלה אחרת במקום. בעל פיצוציה שנכח במקום החל לרדוף אחריו ולאחר דין ודברים עמו הצליח לשכנעו לעזוב את הילדה לנפשה

אל מול המצלמה: זר חטף ילדה לעיני אמה
אילוסטרציה צילום: מיכל פתאל, פלאש 90

אדם זר חטף ילדה בת שנתיים וחצי בלב פארק הומה בברלין מול עיניה של אמה, והתקרית כולה תועדה על ידי אחת המטיילות בפארק.

הסיפור המוזר אירע בתחילת השבוע. הייקי ס. טיילה יחד עם ילדתה בפארק, כשלפתע אדם זר כבן 44 ניגש אל הילדה, העלה אותה על כתפיו והחל להתרחק מהמקום. האם החלה לזעוק לעזרה, ובעל פיצוציה בשם זורן שנכח במקום החל לרדוף אחרי החשוד ולבסוף תפס אותו.

בסרטון ניתן לשמוע את בעל הפיצוציה שואל את החשוד – "זו הילדה שלך?", והחשוד ענה לו "לא, אני אוהב ילדים. אני לא יכול להבין איך אימהות והאבות משאירים ילדים בבית עם מטפלים". בעל הפיצוציה שכנע אותו להשיב את הילדה, והחשוד התרצה.

בדרך חזרה לפארק שאל אותו בעל הפיצוציה למה הוא לקח את הילדה, והחשוד ענה לו "אני חושב שילדים הם הדבר החשוב ביותר, ילדים הם העתיד שלנו, לא?".

כאשר השניים מגיעים לפארק החשוד שואל את הילדה שעל כתפיו – "אימא שלך כאן בפארק? אוקיי, לשם אנחנו הולכים, אנחנו הולכים לאימא שלך, נכון? שבי שם למעלה וחפשי איפה היא, יש לך את התצפית הטובה ביותר, אוקיי? איפה אימא? אוי, יש הרבה אנשים, צריך לחפש טוב יותר".

זורן סיפר כי "אם אחרת הייתה כבר על הקו עם המשטרה. החשוד אז פשוט הניח את הילדה חזרה בזרועותיה, והיא הייתה כנראה בכזה שוק שהיא דיברה איתו נורמלי".

המשטרה עצרה את החשוד שסירב לעבור בדיקת אלכוהול. "הפארקים בברלין לא יותר מסוכנים מהרגיל", מיהרו להדגיש במשטרה.

 

 

ברלין חטיפת ילדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד