י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

המשטרה פשטה על מזרח י-ם; 12 עוכבו לחקירה

במסגרת ניסיונות המשטרה לאכוף את חוק היישום, הלילה עוכבו 12 תושבי מזרח ירושלים, בחשד שפעלו מטעם מנגנוני הרשות הפלסטינית ברחבי יהודה ושומרון

המשטרה פשטה על מזרח י-ם; 12 עוכבו לחקירה
התעודות שנשאו החשודים צילום: דוברות המשטרה

משטרת ישראל פשטה הבוקר (רביעי) על ביתם של כמה חשודים, תושבי מזרח ירושלים, בחשד שעברו על חוק היישום ופעלו מטעם מנגנוני הביטחון של הרשות הפלסטינית בתחומי יהודה ושומרון.

שוטרים ולוחמי משמר הגבול, שערכו את הפשיטה, עיכבו לחקירה 12 חשודים בשנות 30-40 חשודים, כולם תושבי מזרח ירושלים. בעקבות החשדות נחמורים נגדם, הם כאמור עוכבו והובאו לחקירה.

במשטרה ציינו, כי "משטרת ישראל תנקוט ביד קשה ובלתי מתפשרת כנגד תושבים או אזרחים ישראליים הפועלים בשם ולמען גופים או רשויות אחרות בניגוד לחוק".

כזכור, לפני כשלושה שבועות,בלשי משטרת ירושלים יחד עם לוחמי מג"ב ערכו פשיטה על מספר בתים במזרח ירושלים ועצרו 21 חשודים בגין עבירות על חוק היישום. במהלך החיפוש נתפסו עשרות אלפי שקלים ורכב ששימשו את החשודים, על פי החשד, במסגרת פעילותם.

"המבצע הינו פועל יוצא של פעילות סמויה ואיסוף מודיעין ממוקד של משטרת ישראל, כנגד חשודים שפועלים במזרח ירושלים תוך הפרה של חוק היישום", אמרובמשטרה.

המשטרה חושדת כי אותם עצורים שימשו כנציגי הרשות הפלסטינית ופעלו מטעם מנגנוני הביטחון הפלסטיניים במזרח ירושלים וכפרי עוטף ירושלים. במהלך החיפושים נתפסו מסמכים, עשרות אלפי שקלים ורכב ששימש על פי החשד את החשודים במסגרת פעילותם בניגוד לחוק היישום.

כלל החשודים בשנות ה-40 וה-50 לחייהם, תושבי מזרח ירושלים, הועברו לחקירה ומהמשך היום יובאו חלק מהחשודים מהחשודים לדיון בהארכת מעצרם בבית המשפט השלום בירושלים.

ממשטרת ישראל נמסר לאחר המבצע הלילי כי, "היא תנקוט ביד קשה ובלתי מתפשרת כנגד אזרחים ישראליים הפועלים בשם ולמען גופים או רשויות אחרות בניגוד לחוק".

מזרח ירושלים משמר הגבול הרשות הפלסטינית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד