י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
מבקשת תמיכה

זנדברג: "הציבור החרדי - הנפגע העיקרי של אלימות המשטרה"

מבקשת תמיכה: יו"ר סייעת מרצ חברת הכנסת תמר זנדברג פנתה לחברי הכנסת החרדים בדרישה לסייע לה בקידום הצעת חוק שתרסן את אלימות המשטרה • "כוח לא מידתי וללא עילה מוצדקת כנגד אזרחים"

זנדברג: "הציבור החרדי - הנפגע העיקרי של אלימות המשטרה"
ח"כים מיהדות התורה במליאה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

יו"ר סיעת מרצ, ח"כ תמר זנדברג, פונה במכתב לחברי הכנסת מהסיעות החרדיות, בו היא קוראת להם להצביע בעד הצעתה להקים ועדת חקירה פרלמנטרית בנוגע לאלימות המשטרה. ביום רביעי הקרוב, תציע זנדברג במליאת הכנסת להקים ועדת חקירה פרלמנטרית בנושא האלימות המשטרתית.

במכתב כותבת זנברג: "בשנים האחרונות אנו עדים לעלייה בשכיחותם של מקרים בהם שוטרים מפעילים כוח לא מידתי וללא עילה מוצדקת כנגד אזרחים. אלימות משטרתית שכזו מובילה לפגיעה ולעיתים אף למוות של חפים מפשע ופוגעת בזכויות היסוד של אזרחי המדינה״.

"כידוע לכם, מוסיפה זנדברג במכתבה לחברי הכנסת החרדים, "הציבור החרדי אותו אתם מייצגים, הוא בין הנפגעים העיקריים ממדיניות זו של המשטרה. הישנות המקרים, ובפרט שכיחותם מול אוכלוסיות מסוימות, מעידות כי אין מדובר ב"תקלות" נקודתיות אלא בתוצאה של מדיניות מקולקלת.

"מתוך אחריות כבדה להפקדת בטחון הציבור בידי המשטרה", היא כותבת, "אני קוראת לכם לתמוך בהצעתי להקמת ועדה החקירה אשר תבחן את הנהלים ומדיניות המשטרה בנוגע להפעלת כוח כלפי אזרחים".

 

 

 

אלימות משטרתית תמר זנדברג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד