י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
בתום חקירה מאומצת

השוטרים הופתעו: גנב אופניים וביצע שורת פריצות • צפו

לפני כחודש התקבלה תלונה במשטרת ישראל על גניבת אופניים וסכום כסף. לאחר מספר ימים התקבלו עוד תלונות על גניבת כסף וחפצים אישיים • החקירה העלתה שבשלושת המקרים פעל אותו החשוד כשהוא רכוב על האופניים שגנב • החשוד כבן 36 נעצר ונחקר ובית המשפט האריך את מעצרו • צפו

השוטרים הופתעו: גנב אופניים וביצע שורת פריצות • צפו
הגנב נמלט עם האופניים צילום: דוברות המשטרה

לבית המשפט השלום בקרית שמונה, הוגש כתב אישום נגד תושב העיר, אשר גנב אופניים  ועשה בהם שימוש להימלט מהתפרצות נוספת - שוטרי משטרת ישראל פתחו בחקירה יסודית והביאו לאיתורו ולמעצרו. חטיבת התביעות של משטרת ישראל הגישה כנגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים.

החקירה החלה לפני כחודש, עם קבלת ההודעה במוקד המשטרה, אודות פריצה לבית מגורים וגניבת אופניים בקיבוץ עמיר. כוחות משטרה שהוזעקו לזירה, גבו עדויות, אספו ממצאים, בין היתר את מצלמות האבטחה ופתחו בחקירה לאיתור זהותו של החשוד. הקורבן טענה, כי חשה לפני כיומיים באי סדר בביתה, אך לא ייחסה לכך חשיבות עד אשר הבחינה, כי האופניים שלה אינם במקומם. ולאחר בדיקה הבחינה, כי נגנב מביתה כסף מזומן בסכום של 400 ₪.

מספר ימים לאחר תחילת החקירה, התקבלה הודעה נוספת  במוקד המשטרה אודות התפרצות לבית מגורים בקיבוץ עמיר וגניבת טלפון נייד ותיק שהכיל ארנק עם כרטיסי אשראי וכסף מזומן בסך 200₪. עם הגעת כוחות המשטרה לזירת האירוע, טענו בפניהם הקורבנות כי, הם הלכו לישון וכשקמו בבוקר הבחינו כי הטלפון הנייד חסר וכי דלת הכניסה לבית פתוחה.

החקירה נמשכה כאשר כשבוע לאחר מכן, התקבלה הודעה במוקד 100 של משטרת ישראל אודות התפרצות ל"בית החייל" בקרית שמונה. כוחות משטרה הוזעקו למקום, גבו עדויות, אספו ממצאים וכן תפסו את סרטוני מצלמות האבטחה ופתחו בחקירה. הקורבן ציין, כי שברו את החלון וכי לקחו את הקופה שהכילה כ-250₪.

לאחר שימוש במגוון אמצעים חקירתיים, איתרו חוקרי המשטרה את זהותו של החשוד בשלושת האירועים ופעלו למעצרו. מחומר החקירה עלה, כי לחשוד הייתה הכרות מוקדמת עם הקורבן שממנה נגנבו האופניים והכיר את דירתה. עוד עלה מהחקירה, כי באירוע ההתפרצות השני נמלט החשוד מהמקום כאשר הוא רוכב על האופניים הגנובים של הקורבן הראשון. החשוד המשיך ברכיבתו לכספומט בעיר קרית שמונה, הוציא את הקוד הסודי מהטלפון הנייד שגנב, ומשך סכום של 2,000 ₪ מהכספומט.

לאחר איתור זהותו של החשוד הוצא צו מעצר כנגדו ובמסגרת חיפוש שבוצע בביתו נמצאה הסלסלה של האופניים שנגנבו. החשוד, בן 36 תושב קרית שמונה, נעצר, נחקר ובית משפט האריך מעצרו עד להגשת כתב האישום כנגדו.

בתום חקירה יסודית הועבר חומר החקירה לחטיבת התביעות של משטרת ישראל, אשר הגישה בבית משפט השלום בקרית שמונה כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים כנגד הנאשם בגין עבירות של התפרצות, גניבה והונאה בכרטיס אשראי. בית המשפט הורה על מעצרו של הנאשם עד החלטה אחרת.

"משטרת ישראל פועלת תוך שימוש במגוון אמצעי חקירה- סמויים, גלויים וטכנולוגיים- לאיתורם של אותם עברייני רכוש הפוגעים בתחושת הביטחון של הציבור במטרה לשמור על שלומו, ביטחונו ורכושו של הציבור", נמסר מהמשטרה.

גניבת פרטי אשראי כתב אישום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד