י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
שוחרר בתנאים מגבילים

מנהל חשבונות סייע לחברות לקזז חשבוניות פיקטיביות

תושב שכונת הר שמואל באזור ירושלים נעצר בחשד שסייע לחברות לקזז חשבוניות פיקטיביות שסכומן כ-70 מיליון שקלים | הוא שוחרר בתנאים מגבילים

מנהל חשבונות סייע לחברות לקזז חשבוניות פיקטיביות
אילוסטרציה צילום: unsplash

מנהל חשבונות מאזור ירושלים חשוד כי סייע לחברות לקזז חשבוניות פיקטיביות שסכומן כ-70 מיליון שקלים.

יצחק חפצדי, תושב הר שמואל, הובא בפני בית משפט השלום בירושלים בחשד שסייע לחברות בהן עובד לקזז חשבוניות פיקטיביות שסכומן כ-70 מיליון שקלים וכן סייע באי דיווח על עסקאות בסכום של כ-2.5 מיליון שקלים. השופט ביאלין אלעזר נעתר לבקשת מחלקת חקירות מכס ומע"מ ירושלים ושחרר את החשוד בתנאים מגבילים.

מבקשת המעצר עולה כי החשוד, המשמש מנהל חשבונות בחברות טוסאן בניה בע"מ ואוראל תיווך ירושלים בע"מ, חבר לבעלי החברות במטרה להונות את רשויות המס וכלל בספרי החשבונות של החברות חשבוניות כוזבות שנכתבו על ידי עובדת שלו ללא פירוט בגוף החשבוניות. על פי החשד, סייע החשוד לחברת טוסאן בנייה בע"מ לקזז כ- 50 מיליון שקלים, כאשר סכום המס שנגרע מקופת המדינה עומד על כ-7 מיליון שקלים, ולחברת אוראל לקזז כ-20 מיליון ש"ח, כאשר סכום המס הנגרע מקופת המדינה עומד על כ-2,938,176 ש"ח וכן סייע לחברה בעבירת אי דיווח על עסקאות בסכום של 2,550,949 ש"ח מע"מ.
 
השופט ביאלין אלעזר מבית משפט השלום שחרר את החשוד בתנאים מגבילים שכללו בין היתר הפקדה על סך 10,000 ש"ח, ערבות עצמית על סך 100,000 ש"ח וערבות צד ג על סך 50,000 ש"ח.

מנהל חשבונות חשבוניות פיקטיביות העלמת מס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד