י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
לאחר ההסתלקות

בעיצומו של הטיש: כמה ראשי ישיבות הוכתרו בבעלזא

בצל ההוראה שכל מי שמרגיש תסמינים ישהה בביתו, מונו בליל שבת בחצר חסידות בעלזא שלושה ראשי ישיבות חדשים שיכהנו פאר ברשת הישיבות של החסידות ברחבי הארץ

בעיצומו של הטיש: כמה ראשי ישיבות הוכתרו בבעלזא
האדמו"ר מבעלזא צילום: אנשיל בעק

בליל שבת, בעת עריכת הטיש בחצר חסידות בעלזא, הוכתרו ראשי ישיבות חדשים שיכהנו פאר בישיבות של החסידות ברחבי הארץ. שורת המינויים הם לאחר הסתלקותו של ראש הישיבות של החסידות הגאון רבי שמואל רוזנגרטן זצ"ל, חבר בד"ץ 'מחזיקי הדת.'

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי בטיש הוכתרו הגאון רבי אהרן דירנפלד, שישמש כראש הישיבות לצעירים דחסידי בעלזא, הגאון רבי אהרן רובינפלד ראש הישיבה של בעלזא בירושלים והגאון רבי מאיר רוזנגרטן בנו של הגר"ש זצ"ל, ישמש כראש הישיבה 'דובר שלום' בעלזא באשדוד.

כזכור, בערב חג השבועות, נערך מעמד הכתרת הגאון רבי חיים צבי שפירא, ראש ישיבת בעלזא בבני ברק, לראב"ד בד"צ 'מחזיקי הדת' והגאון רבי שמאי קהת הכהן גרוס, לחבר הבד"צ.

כמו כן, בהמשך להוראת בית הדין של חסידות בעלזא 'מחזיקי הדת' בשבוע האחרון, לפיה כל אחד המרגיש את אחד התסמינים שלא ייצא מביתו, עם כניסת האדמו"ר להיכל בית המדרש הגדול לתפילת מנחה, הכריז הגבאי הרב שמעון וואלף קליין, כי בפקודת הקודש כל מי שאינו חש בטוב ומרגיש חולשה כלשהי או תסמין כלשהו שלא ישהה בביהמ"ד וישוב לביתו. ההוראה חלה גם על התלמידים והתלמידות בישיבות בבתי החינוך.

בחצר חסידות בעלזא מחזירים את ספרי התורה לאחר מגפת הקורונה

חסידות בעלזא מחזיקי הדת הכתרה הרב שמואל רוזנגרטן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד