ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024
חשש להתפרצות בסגל הקצונה

מפקד מג"ב נדבק; אוחנה לבידוד; הנשיא וגנץ פטורים

לאחר שנחשפו למפקד משמר הגבול שאובחן כחולה בנגיף הקורונה - הנשיא ריבלין ושר הביטחון בני גנץ עודכנו כי לא יצטרכו להיכנס לבידוד. במג"ב הקימו מתחם בדיקות בכדי לשלול התפרצות של הנגיף בקרב סגל הקצונה

מפקד מג"ב נדבק; אוחנה לבידוד; הנשיא וגנץ פטורים
בני גנץ בבית הנשיא צילום: בחדרי חרדים

מפקד משמר הגבול, ניצב יעקב שבתאי אובחן במהלך השבת כחולה בנגיף הקורונה. בעקבות כך, רבים ממפקדי מג"ב ושוטרים שהיו בסביבתו של שבתאי, נאלצו להיכנס לבידוד.

ממשמר הגבול נמסר, כי מצב בריאותו טוב וכעת נערכת בדיקה אפידמיולוגית במג"ב ובמשטרה לאיתור אלו שהיו איתו במגע בכדי לערוך בדיקות נוספות ולעדכן את אלו שיאלצו להיכנס לבידוד.

מי שעוד היו בסביבתו של שבתאי, הם שר הביטחון בני גנץ, נשיא המדינה ריבלין, והרמטכ"ל רב אלוף אביב כוכבי שהשתתפו בטקס האזכרה לחללי צוק איתן בהר הרצל שבירושלים, לפני יומיים, יחד עם מפקד מג"ב שנדבק.

אלא, שלאחר בדיקה אפידמיולוגית מקיפה, מסרו במשרד הבריאות כי הוחלט שנשיא המדינה, שר הביטחון והרמטכ"ל לא צריכים לשהות בבידוד.

כמו"כ, גם השר לביטחון פנים, אמיר אוחנה, פגש במפקד מג"ב פעמיים בשבועיים האחרונים, וממשרד הבריאות נמסר, כי אף אחת מהפעמים לא עונה לתיאור הנ"ל.

יחד עם זאת ובמטרה למזער סיכונים, הוחלט בעצה אחת עם מנכ"ל משרד הבריאות כי השר אוחנה ייכנס לבידוד עד ליום ראשון הבא.

בנוסף, השר אוחנה ערך בדיקת קורונה במהלך הסופ"ש שתוצאתה שלילית.

עם זאת, כאמור, השר אוחנה צפוי להישאר בבידוד כאמצעי זהירות ובהתאם להנחיות משרד הבריאות.

בנוסף, במטרה למנוע הידבקות רחבה במשמר הגבול, הוחלט להקים מתחם בדיקות מיוחד שבו ייבדקו כלל המפקדים והקצינים  ששהו בקרבתו של ניצב יעקב שבתאי.

 

משמר הגבול בידוד ביתי הנשיא ריבלין אמיר אוחנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד