י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"משום דין רוצח"

החולה הפר את ההנחיות; השכנים מאיימים

אדם שחלה בקורונה ומתגורר בבניין במרכז בני ברק, החליט להפר את ההנחיות ולצאת מביתו. השכנים שזעמו תלו מודעה בלובי הבניין: "אין עונשין אלא אם כן מזהירין - בפעם הבאה נמסור את השם למשטרה"

החולה הפר את ההנחיות; השכנים מאיימים
חרדי עובר בדיקת קורונה צילום: נתי שוחט, פלאש 90

תושבים בבניין מגורים במרכז העיר בני ברק, נדהמו לגלות כי אחד מהשכנים שאובחן בימים האחרונים כחולה בנגיף הקורונה, מסרב להישמע להנחיות ואף מסתובב באופן חופשי תוך סיכון בריאותם של כלל השכנים.

אחד מתושבי הבניין אומר ל'בחדרי חרדים', כי חלק מהשכנים חוששים לצאת מהבית ולהידבק. "לא להאמין שישנם אנשים שמוכנים לסכן כך את בריאות הציבור. אנשים מתו כתוצאה מהנגיף".

השכנים שזועמים על התנהלותו של השכן, בחרו לתלות מודעת אזהרה: "מבקשים ודורשים בזאת מכל שכנינו היקרים שחלו בקורונה (רפואה שלמה) וכן הנמצאים בבידוד, לשמור באופן מלא על הנחיות משרד הבריאות, שיש להם תוקף הלכתי כפי שהורו כל הפוסקים, ויש בכך משום דין "רודף" ומשום דין "רוצח", נכתב במודעה שתלו השכנים.

"וידוע שישנם בבניין חולים שמסכנים את שלום הבניין כולו ומפרים את ההנחיות. אין עונשין אלא אם כן מזהירים בפעם הבאה ששכן יפר את ההנחיות, נמסור את שמו למשטרה ונפרסם ונוקיע את שמו ברבים", מזהירים השכנים.

צילום: באדיבות המצלם

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', בעקבות העלייה המדאיגה במספר החולים בעיר בני ברק, במהלך הדיונים בקבינט ההקורונה נבחנה האפשרות להטיל ההגבלות על העיר.

מאז יום חמישי אובחנו בבני ברק 137 חולים חדשים, אם אכן המגמה תימשך, העיר תוגדר כאזור אדום ואף ייתכן כי יוטלו עליה מגבלות. בעירייה, שחוששים מהדבר, פתחו בימים  האחרונים במבצע הסברה נרחב ותגברו את האכיפה בנושא חבישת המסכות ושמירה על הנחיות משרד הבריאות.

קורונה הסגרה למשטרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד