י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
מגשימות שאיפות

מגמה: בנות הסמינר החלו ללמוד פסיכולוגיה בהמוניהן

מגוון האפשרויות באוניברסיטת בר-אילן עבור הנשים החרדיות, הולך וגדל • בקרוב יחלו הלימודים הגבוהים לתואר ראשון מורחב בפסיכולוגיה וכן לתואר ראשון במנהיגות וניהול מערכות חינוך ובייעוץ חינוכי • בואי להגשים את השאיפות שלך

מגמה: בנות הסמינר החלו ללמוד פסיכולוגיה בהמוניהן
הצלחה חרדית צילום: Yaakov Naumi/Flash90

גם חרדי, גם יוקרתי. אוניברסיטת בר-אילן ממשיכה לתת מענה נרחב עבור נשים וגברים במגזר החרדי, המעוניינים בתואר נחשב ויוקרתי שיפתח עבורם דלתות בעולם התעסוקה.

ברבות השנים, גובר הצורך במוסד אקדמי בכיר שיתאים את תנאיו לציבור החרדי בכלל ולנשים בפרט. בנות רבות חשות כי לא ניצלו את מלא הפוטנציאל שלהן, וכי התעודה שקיבלו או התואר שלמדו אינם מספקים אותן.

בנוסף, נשים חרדיות המעוניינות למנף את הקריירה או לשנות את התחום המקצועי שלהן מתקשות למצוא מוסד לימודים עם אווירה חרדית, שם יוכלו ללמוד מה שמעניין אותם ולהתפתח.

למשבצת הזו נכנסת אוניברסיטת בר-אילן ומעניקה לבנות פתרון הולם.

הקמפוס בבר-אילן • קרדיט: שיווק בר-אילן

האוניברסיטה הוותיקה, המוכרת בזכות רמת הלימודים הגבוהה והמקצועית, הקצתה לפני כשש שנים מבנה מיוחד השוכן בתוך הקמפוס הכללי, הסמוך לבני ברק, ומשמש ללימודים גבוהים לחרדים תוכנית הלימודים זהה לתכנית במחלקות הרגילות ומתאימה בתנאיה למגזר החרדי, תוך הפרדה בין מסגרות הלימודים של הגברים ושל הנשים.

הנשים החרדיות הלומדות לתואר בבר-אילן זוכות להקלות בתנאי הקבלה ללימודים. בנוסף הן זכאיות למלגות שכ"ל בהתאם לתנאי המחיה שלהן.

במסגרת הלימודים לנשים, ייפתחו בקרוב שני מסלולים לתואר ראשון, שהביקוש אליהם גובר בקרב נשות המגזר החרדי. 

תוכנית הלימודים הראשונה היא התואר המורחב בפסיכולוגיה. התואר מקנה ידע מקצועי נרחב בתחום הפסיכולוגיה ומלמדים בו טובי המרצים באוניברסיטה. לצד הלימודים, משתלבות הסטודנטיות גם בהתנסות פסיכולוגית בשדה, המכונה "חונכות טיפולית". כלומר, התנסות מעשית ע"י התנדבות של מספר שעות בשבוע במסגרת פסיכולוגיה חינוכית/קלינית/שיקומית/רפואית באחד מהמוקדים הרבים הפרוסים ברחבי הארץ. תנאי הקבלה לתואר, מותאמים לבוגרות סמינרים חרדים.

המסלול השני מיועד לנשים השואפות להתקדם ולהתמקצע בתחום החינוך והוא מתאים במיוחד לבוגרות סמינר עם תעודת הוראה. התואר במנהיגות וניהול מערכות חינוך ובייעוץ חינוכי מרחיב אופקים ומקנה ידע מקצועי נרחב בתחום, ופותח דלתות להתקדמות מקצועית בתחומי החינוך, הניהול והייעוץ החינוכי

הניסיון מוכיח, כי בקרב בוגרות הקמפוס החרדי קיים אחוז גבוה במיוחד של נשים הממשיכות לתארים שניים, וכך מבטיחות את עתידן המקצועי.

בואי גם את להיות חלק מההצלחה של הלומדות באוניברסיטה והגשימי את חלומותיך

לפרטים נוספים ולקבלת מידע מפורט השאירו פרטים ונחזור אליכם >>

בר אילן פסיכולוגיה לימודים לחרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד