ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024

תכשיטי זהב משובצים יהלומי מעבדה בהשקה נוצצת במיוחד חדש בישראל ובלעדי בעופר הקניון הגדול פתח תקוה

חנות ראשונה של רשת חנויות התכשיטים X LAB DIAMOND  נפתחה בישראל ואך טבעי שזה קורה ב 'עופר הקניון הגדול פתח תקוה' • לראשונה ימכרו בארץ יהלומי מעבדה שהפכו בשנים האחרונות לטרנד עולמי בקרב אושיות חברתיות המבינות דבר או שניים באופנה ובתכשיטים. הנהלת הקניון מברכת את היזמים אבי כץ ובתו חגית כץ-שינובר  על הבחירה המוצלחת בקניון עופר פתח תקוה ועל הובלת המהפך בשוק היהלומים בישראל שיהפוך מעתה לנוצץ במיוחד

תכשיטי זהב משובצים יהלומי מעבדה בהשקה נוצצת  במיוחד חדש בישראל ובלעדי בעופר הקניון הגדול פתח תקוה
ההשקה בקניון צילום: יח"צ

אז מה הסיפור של יהלומי המעבדה? במשפט אחד – כל מה שאתם יודעים על יהלום רגיל רק – כמעט בחצי מהמחיר. איך זה מתאפשר? הסוד הוא בטכנולוגיה המדמה את התנאים הנדרשים להיווצרותם של יהלומים בבטן האדמה אך הפעם במעבדה ובדרך זו ניתן לייצר מגוון עשיר של יהלומים בגדלים וצורות שונות ובאיכות בלתי מתפשרת העומדת בקריטריונים של עולם הגמולוגיה רק במחיר שווה לכל נפש.

תהליך ייצור יהלומי המעבדה נקי ומבוקר, ומביא להפחתה משמעותית בזיהום אויר, פגיעה במחצבים ובבעלי החיים, סיכון חיי עובדים וניצולם לרעה בתנאים קשים ובלתי אנושיים.

מהיום היהלום שכל אישה תענוד יהיה נקי, מרשים, מלוטש ו-בעיקר בר השגה.

למעשה, מדובר במהפכה של ממש והמהפכה הזו מתחוללת ממש פה – בישראל, או לייתר דיוק – בקניון הגדול בפתח תקוה.

החנות שנבנתה בטוב טעם, רחבת ידיים, ממוקמת בקומה העליונה  והושקעו בה משאבים רבים. צבעי המותג הם ירוק – טבע וזהב- יוקרה. ואלה משתלבים נפלא עם הקולקציה העשירה שנחתה בחנות זה עתה, טבעות אירוסין, שרשראות, צמידים, עגילים ועוד.

מהיום ולעת עתה רק ב 'עופר הקניון הגדול פתח תקוה',  ניתן לרכוש מגוון תכשיטי יהלומים,  איכותיים ונקיים וכשהמחיר כל כך אטרקטיבי, ההזדמנויות להתחדש רבות יותר. 

רשת X LAB DIAMOND מצטרפת לעופר הקניון הגדול, בפתח תקווה, מקבוצת קניוני עופר, הנחשב לאחד משלושת הקניונים המובילים בישראל. הקניון ממוקם על נתיבי התנועה העיקריים של העיר פ"ת, בכבישי 4,5,6 ובאחד מהצירים המרכזיים של הרכבת הקלה, שתחנה שלה בכניסה לקניון, ובלב אזור העסקים בעיר ומהווה מוקד משיכה לתושבי פ"ת, הסביבה, רחבי גוש דן והשרון . בקניון כ- 220 חנויות של מותגים מובילים ובינלאומיים, ביניהם, ,H&M, ZARA, TOPSHOP ,footlocker digital  ,  TOUS ,DIESEL  , I OPTIC, NYOU ברשקה, אדידס, נייק,

שעות פעילות הקניון  בימים ראשון עד חמישי בין השעות: 9:30 בבוקר ועד 22:00, בימי שישי בין השעות 9:00 עד 15:00 ובמוצאי שבת כחצי שעה לאחר צאת השבת ועד 23:00.

עופר יהלומים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד