ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
"גם עכשיו לא מצליחים להרגיע אותה"

השוטרים אכפו באכזריות: הילדה החרדית פרצה בבכי. צפו בתיעוד

הציבור החרדי ממשיך לספוג ביתר עצמה מהאכיפה הבררנית והבלתי מתחשבת של משטרת ישראל. בתיעוד שמתפרסם בשעה האחרונה נראים שוטרים מבצעים אכיפה בחרדית בת 13.5, שעל פי עדויות מהמקום "רק הניחה המסכה על הסנטר כדי לשתות מכוס הברד שקנתה" • צפו בתיעוד

השוטרים אכפו באכזריות: הילדה החרדית פרצה בבכי. צפו בתיעוד
השוטרים מעכבים את הילדה צילום: צילום מסך

"אפליית המסכות" נמשכת: מתיעוד שמתפרסם בשעה האחרונה, נראים צמד שוטרים קונסים ילדה קטנה בטענה כי לא עטתה מסכה. בתיעוד, נראית הילדה מייללת בבכי, אך השוטרים מסרבים לשחררה.

עדי ראייה ששוחחו עם 'בחדרי חרדים', טוענים כי הילדה הורידה את המסכה למספר רגעים בכדי ללגום מהברד שקנתה. אך הדבר ככל הנראה לא שכנע את השוטרים שביקשו לרשום את הדו"ח בגין אי עטיית מסכה.

צילום: מוישי ליפשיץ

אדם שהיה עד ראייה למקרה המזעזע, טוען כי השוטרים בשכונת רוממה מסתובבים בימים האחרונים ונטפלים לילדים שמסירים את המסכה ולו לרגע כדי לשתות. "החמור זה", מוסיף עד הראייה, "שהם פשוט מחפשים ילדים שמסתובבים לבד ללא ליווי מבוגר". "וכאן בסרטון", הוא אומר, "הם נטפלים לילדה כבת 9 עם מסכה, שהורידה אותה לסנטר אך ורק כדי לסנטר אך ורק כדי לשתות מכוס הברד שקנתה לה".

"השוטרים האלו פשוט מצאו טרף קל, קל מאוד. ילדה לבד, ללא מבוגר שיתנגד ופשוט נטפלו אליה כדי לתת לה דו"ח "הילדה מסכנה פרצה בבכי", הוא מתאר.

לטענת עד הראייה, אחד השוטרים נראה ניגש לניידת ומוריד את תג השם שלו, וזורק אותו לניידת, מייד לאחר שהבין שעוברים ושבים מתחילים לצלם.

אמה של הילדה, טענה בשיחה עם N12 כי בתה היתה עם מסיכה ורק הורידה כדי לשתות. לדברי האם: "הם אמרו לה שהם רושמים דו"ח. שום העירו לה. הילדה שלי לא התחילה לבכות בגלל שהעירו לה. רואים ששאלו את המספר של האמא ואיפה היא גרה ומה השם שלה. בשביל מה? אם היו מעירים לה היו אומרים לה 'שימי את המסיכה' היא היתה שמה את המסיכה היא היתה מבינה את זה. היא ילדה בוגרת. היא בכתה כל הדרך הביתה וגם עכשיו לא מצליחים להרגיע אותה".

ממשטרת ישראל נמסר ל'בחדרי חרדים' כי "בניגוד מוחלט לנטען, השוטרים פגשו בנערה בת 13.5 ברחוב כשהיא ללא מסיכה על פנייה בניגוד לתקנות, אולם לא רשמו לה דו"ח כלל. השוטרים ביקשו ממנה לעטות מסיכה על פניה ושחררו אותה לדרכה. מדובר בעוד פרסום שקרי ומעוות לחלוטין במסגרת קמפיין מגמתי המתנהל בימים אלו נגד המשטרה והשוטרים הפועלים למען בריאות הציבור".

 

מסכה אכיפה סלקטיבית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 100 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד