י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
צפו בתיעוד הדרמטי

"נמנע אסון": רוכבי קטנוע נעצרו עם נשק דרוך

המשטרה תבקש מבית המשפט להאריך את מעצרם של שני תושבי חולון שנעצרו אמש כאשר ברשותם אקדח טעון בזמן שרכבו על אופנוע ברחבי העיר • מאז תחילת השנה תפסה המשטרה 3,250 פריטי אמל"ח וכלי נשק ועצרה למעלה מ-1700 חשודים

"נמנע אסון": רוכבי קטנוע נעצרו עם נשק דרוך
כלי הנשק שנמצאו צילום: דוברות המשטרה

במהלך פעילות יזומה של שוטרי משטרת ישראל, אמש (שני) בשכונת תל גיבורים בחולון, עצרו השוטרים לבדיקה אופנוע שהיה בנסיעה, ועליו שני רוכבים תושבי העיר בני 19 ו-20. במהלך הבדיקה, תפסו השוטרים אקדח טעון ודרוך שהיה ברשות החשודים.

החשודים נעצרו והובאו לתחנת המשטרה לצורך חקירתם, והבוקר הם הובאו לדיון בבית המשפט השלום בתל אביב, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרם.

פעילות יזומה זו של המשטרה, אומרים במשטרה, המתבצעת כחלק ממלחמתה בפשיעה החמורה, מצטרפת לשלל פעולות משטרת ישראל אשר נאבקת בנחישות נגד עבירות הנשק, הכל במטרה למנוע פשיעה וטרור ולשמור על שלום הציבור וביטחונו.

במשטרת ישראל מציינים כי מאז תחילת השנה,תפסה המשטרה בכל רחבי הארץ למעלה מ 3,250 פריטי אמל"ח וכלי נשק, ועצרה יותר מ 1700 חשודים בגין עבירות אמל"ח, ומאות חשודים נוספים בגין עבירות ירי, בנוסף למאות כתבי אישום שהוגשו.

"יש לזכור כי אמצעי לחימה המוחזקים בניגוד לחוק משמשים לא אחת עבריינים, כנופיות וארגוני פשיעה, זאת בעיקר על רקע סכסוכים וחיסולי חשבונות מקומיים, אך לא רק. אמצעי לחימה אלו משמשים גם לביצוע פיגועים, פשעים חמורים ולאירועי אלימות קשים", נמסר מהמשטרה.

כלי נשק אקדח טעון הארכת מעצר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד