י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
יצאו ללא פגע

חיילים חרדים הותקפו בבני ברק: "פושעים, רשעים" • צפו

אם חשבנו שפעולות פיקוד העורף בעת הסגר בבני ברק, שינו את היחס של החרדים הקיצוניים כלפי חיילים השתנתה, הרי שלא. ל'בחדרי חרדים' הגיע תיעוד מתקיפה מילולית של כמה חרדים כלפי חיילים חרדים גם הם בתוך העיר בני ברק | הם צעקו לעברם: "פושעים, חרדקים, תצאו מכאן, תסתלקו מבני ברק" • צפו

חיילים חרדים הותקפו בבני ברק: "פושעים, רשעים" • צפו
חרדים קיצוניים שתקפו מילולית חיילים צילום: באדיבות המצלם

קבוצת חיילים חרדים הותקפה היום (רביעי) בשעות אחרי הצהריים ברחוב קהילות יעקב בבני ברק. רק לאחר התערבות התושבים הם הצליחו לצאת ללא פגע.

בעקבות התפשטות הקורונה ברחבי הארץ, בימים האחרונים יצאה הוראה לחיילי צה"ל לפיה עליהם להימנע מנסיעה בתחבורה ציבורית. ג', קצין חרדי המפקד על קבוצת חיילים חרדים החליט להחזיר את החיילים ברכבו ולא לתת להם לקחת מוניות או להזדקק לחסדי אחרים.

היום אחרי הצהריים הוא החזיר את החיילים, שחלקם גרים בבני ברק, וכשהגיעו לרחוב קהילות יעקב בעיר רכב מסוג טיוטה חסם אותם. 2 קיצוניים יצאו מהרכב והחלו לצעוק עליהם "פושעים, חרדקים, תצאו מכאן, תסתלקו מבני ברק".

אל הקיצוניים הצטרפו מספר קיצוניים נוספים שאף ניסו לפתוח את דלתות הרכב ולפגוע פיזית בחיילים. בתיעוד בלעדי שהגיע לידי 'בחדרי חרדים' נראים בחור צעיר ואדם מבוגר יותר צועקים על החיילים "רשעים, תעזבו את בני ברק", ואף מנסים לפתוח את דלתות הרכב.

רק לאחר התערבות התושבים שעברו במקום הצליחו הקצין החרדי והחיילים לצאת מהמקום בבטחה.

תקיפת חיילים חרדים קהילות יעקב חרדים קיצוניים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד