י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
תושב חוזר מחו"ל

ישראלי חשוד שלא דיווח על מעל 112 מיליון שקלים

תושב קיסריה חשוד באי דיווח על חשבונות בנק בחו"ל שמכיל מעל 112 מיליון שקלים • החקירה נפתחה בעקבות הופעת שמו של החשוד ברשימת ישראלים המחזיקים חשבונות בנק בחו"ל במסגרת נוהל CRS

ישראלי חשוד שלא דיווח על מעל 112 מיליון שקלים
אילוסטרציה צילום: pixabay

עופר זלוף, תושב קיסריה, הובא הבוקר בפני בית משפט השלום בחיפה בחשד לאי דיווח על חשבונות בנק בחו"ל בהיקף של מעל 112 מיליון ש"ח ואי דיווח על הכנסות שהופקו בחו"ל בסכום של כ-10 מיליון ש"ח. השופטת מריה פיקוס בוגדאנוב נעתרה לבקשת פקיד שומה חקירות חיפה והצפון ושחרר את החשוד בתנאים מגבילים.

שמו של החשוד, תושב חוזר שחזר לארץ לפני 13 שנה, המשמש כמנהל ובעל מניות בחברות בחו"ל, נכלל ברשימת בעלי חשבונות בנק בחו"ל שהתקבלה על פי הסכמים לחילופי מידע בין מדינות ורשויות מס בהתאם לנוהל (CRS common reporting standard). ברשות המסים מתנהלות בימים אלה חקירות בעניינים של בעלי חשבונות נוספים ששמם עלה ברשימה.

כאמור, על פי החשד, זלוף מחזיק בחשבונות בנק בחול בהיקף של 26 מיליון ליש"ט (כ-112 מיליון ש"ח) עליהם לא דיווח. בחיפוש שנערך בביתו נמצאו מסמכים שונים לרבות כרטיסי אשראי של בנקים בחו"ל ומחשבים המשמשים את החשוד לשם שליטה וניהול עסקיו בחו"ל. בנוסף עולה החשד כי זלוף הפיק בין השנים 2019-2017, הכנסות בחו"ל העולות על 10 מיליון שקלים עליהם לא דיווח, זאת בכוונה להתחמק מתשלום מס.

כבוד השופטת מריה פיקוס בוגדאנוב שחררה את החשוד בתנאים מגבילים ביניהם הפקדה על סך 250,000 ש"ח וערבות צד ג' על סך 150,000 ש"ח.

תושב חול חשבון בנק העלמת מיסים רשות המיסים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד