ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
נסחף לעומק ואפסו כוחותיו

צפו בתיעוד הדרמטי: אדם מחולץ מלב הכנרת

שוטרי השיטור הימי הפועלים בכנרת, חילצו השבוע אדם כבן 50 שנסחף לעומק האגם בזמן ששט על סירת גומי ואפסו כוחותיו. במקרה אחר חולץ גולש במרחק של קילומטרים מהחוף • צפו בתיעוד הדרמטי

צפו בתיעוד הדרמטי: אדם מחולץ מלב הכנרת
רגע החילוץ הדרמטי צילום: דוברות המשטרה

ביום שלישי השבוע, בשעות הצהריים המאוחרות, התקבלה הודעה במוקד המשטרה מאדם אשר טען, כי הוא נמצא בלב אגם הכנרת ונמצא במצוקה מאחר ואבדו לו כוחותיו.

מיד עם קבלת ההודעה, הוזעקו שוטרי השיטור הימי לעזרתו של הגבר. השוטרים עשו שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים על מנת לאתר את מיקומו באגם, באמצעותם הוא אותר כק"מ וחצי מחוף גינוסר על גבי סירת גומי, אשר נסחפה לעומק האגם כשהוא באפיסת כוחות. צוות השיטור הימי חילץ את הגבר, העלה אותו לסירה המשטרתית וסייע לו לחזור לחוף.

מבירור נסיבות האירוע עולה כי מדובר בגבר תושב כרמיאל בשנות ה-50 לחייו, אשר יצא מחוף וילה אנתיקה ובשל הרוח המערבית החזקה נסחף במהירות ללב האגם מבלי כל יכולת לחזור לחוף בשל הרוחות החזקות .

אירוע נוסף ארע בזמן פעילות אכיפה באגם כאשר שוטרי השיטור הימי הבחינו לפתע בגולש רוח, בשנות ה-40 לחייו תושב טבריה, מנופף בידיו. השוטרים פעלו מייד לחילוצו של הגולש, שהיה באפיסת כוחות ובמרחק של 2 ק"מ מהחוף. השוטרים חילצו אותו בשלום וסייעו בשינוע הגלשן לחוף.

"שוטרי משטרת ישראל פועלים כל העת ביבשה ובים לשמירה על שלום הציבור, בריאותו וביטחונו", נמסר מהמשטרה.

 

חילוץ שיטור ימי כנרת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד