כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
דרישה להשיב את המחסומים

"כמעט רצח"; באמצעות אקדח: אם ובתה נשדדו ע"י פלסטינים

אם וביתה שנסעו היום (חמישי) בצומת דותן חרמש, הרגישו ברכב שנוגח בהם מאחור, כשהם עצרו בצד הדרך הופיעו 2 פלסטיניים שריססו אותן בגז מדמיע, פתחו בירי באוויר, וגנבו את רכבם. בחסדי שמים נמנעה פגיעה חמורה יותר • ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן: "אם לא היו מסירים את המחסומים, הם לא יכלו להימלט"

"כמעט רצח"; באמצעות אקדח: אם ובתה נשדדו ע"י פלסטינים
פלסטיני עם נשק, אילוסטרציה צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90

צעירה ישראלית ואמה תושבות השומרון, נשדדו היום (חמישי) על ידי פלסטינים רעולי פנים שחטפו את רכבם בעת שנסעו בצומת דותן חרמש ונמלטו מהמקום לכיוון יעבד. במהלך האירוע, ירו הפלסטינים באוויר ואף כיוונו את כלי הנשק לעבר האם ובתה, אולם ככל הנראה נתקלו במעצור בנשק מה שמנע בחסדי שמים פגיעה חמורה.

קורל, תושבת השומרון שנשדדה, מתארת כי בעת שהיא ואמה עשו דרכם בחזרה ממקום העבודה, פגע בהם לפתע רכב מאחור, מה שהוביל אותם לעצור בצד הדרך. לטענתה, מהרכב ירד פלסטיני, כשלפתע הוא התקרב לכיוונה, ריסס אותה  בגז מדמיע ומשך אותה מהרכב. במקביל, היא מספרת, הגיח למקום פלסטיני נוסף שפתח בירי באוויר, כשמיד לאחר מכן השניים נמלטו.

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן, מתריע מפני אוזלת היד מול הרשות הפלסטינית המביאה לפשע שהיה בקלות יכול להידרדר לאירוע חבלני ואומר: "האירוע הזה הוא תוצאה נוספת של הסרת המחסומים. בשם ההגנה על שגרת החיים של ערביי יו"ש, פוגעים בחיי הישראלים המתגוררים במקום. באם ובתה".

"באם לא היו מסירים את המחסומים", מוסיף דגן, "המפגעים לא היו יכולים להימלט לכיוון יעבד ועל כן גם לא היו מבצעים את השוד הזה מלכתחילה. אנחנו למודי ניסיון לצערנו. אירוע כזה יכול בקלות להתדרדר לאירוע חבלני. גם הטבח במשפחת פוגל החל משוד. אני קורא לכוחות הביטחון ולראש הממשלה להתעשת ולהחזיר את המחסומים. בכדי למנוע את האירועים החבלניים הללו".

מהמשטרה נמסר כי תושבת אזור השומרון שנסעה עם רכבה לכיוון מבוא דותן טענה כי בעת שנסעה על הכביש הגיע רכב פלסטיני ניגח את רכבה מאחור והיא נאלצה לעמוד בצד הדרך. בעת שירדה מהרכב לבדוק את שאירע, הגיע חשוד שאיים עליה בנשק ולטענתה ירה באוויר, שדד את רכבה ונמלט. כוחות משטרה בסיוע כוחות צה"ל החלו בסריקות לאיתור הרכב והחשוד.

שוד ירי באוויר גניבת רכב יוסי דגן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד