ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024

הרב יגאל כהן: ''לצאת מהבית עם מסכה - זה מן התורה''

הגאון רבי יגאל כהן, ראש מוסדות יביע אומר ומחשובי רבני העיר בני ברק, קורא לציבור לשמור על כללי משרד הבריאות - ומסביר שזו מצווה מדאורייתא • צפו

הרב יגאל כהן: ''לצאת מהבית עם מסכה - זה מן התורה''
הרב יגאל כהן צילום: יח"צ

לאור העלייה בתחלואה, קוראים גדולי ורבני הדור לציבור, להמשיך ולשמור על כללי הזהירות שהנחה משרד הבריאות. בתיעוד מיוחד המופץ לציבור, מסביר הגאון רבי יגאל כהן, ראש מוסדות יביע אומר בבני ברק, שלשמור על ההנחיות זו מצווה מדאורייתא ממש.

"אחים ואחיות יקרים, אנחנו נמצאים בתקופה מאוד מאוד מיוחדת. כתוב בתורה ''ונשמרתם מאוד לנפשותיכם'' בבקשה מכם, חובה על כל יהודי לשים מסכה כשהוא יוצא החוצה מהבית שלו, שזה דבר שהוא ממש מהתורה כדי שנישמר שלא נידבק מהמחלה הזאת שקוראים לו קורונה", אומר הרב כהן.

"בנוסף", אומר הרב, "מי שחייב בידוד, בבקשה לשמור על הבידוד. לשמור על כללי משרד הבריאות, כל הכללים שהם נותנים זה לטובתנו, כדי שנהיה בריאים וחזקים. בעזרת השם, נצא מזה בקרוב".

"אנא, אחים ואחיות יקרים. בבקשה שמרו על עצמכם, שימו מסכה איפה שצריך, שמרו על המרחק שצריך לשמור, בלי לחיצות ידיים, מה שמשרד הבריאות קובע. בעזרת השם נעבור את הגל הזה והקב"ה ישלח רפואה שלמה לכל חולי עמך ישראל ויאמר די לצרותינו, במהרה בימינו נזכה לראות בגאולה השלמה ונאמר אמן".

הרב יגאל כהן מסכה קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד