ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024

הומינר: מודים ומהללים עם המוצרים המובחרים

י. הומינר, חברת מזכרות היודאיקה הוותיקה והמובילה בארץ ובעולם, מציעה מגוון מוצרים ייחודי ויוקרתי, לקראת חג החנוכה המתקרב: ברכוני תפילה עם סדר הדלקת הנרות ופזמוני החג, כרטיסי ברכה ועוד • ויש תמונות

הומינר: מודים ומהללים עם המוצרים המובחרים

י. הומינר, חברת מזכרות היודאיקה הוותיקה והמובילה בארץ ובעולם, משיקה קו חדש של מוצרים מיוחדים לקראת חג חנוכה הבעל"ט.

מול הפתילות המאירות והחנוכיה הכסופה, תוכלו להתכבד בברכוני תפילה לסדר הדלקת נרות חנוכה, בנוסחים שונים ובמגוון ענק של דגמים מפוארים וייחודים. בנוסף לכך, ציפוי למינציה עדין משמר את הברכונים מכתמי השמן לאורך זמן. לצד הסופגניות המתקתקות והסביבונים המקפצים תוכלו להיסחף עם פזמוני החג האגודים בברכונים, מעוטרים בידי אומן.

אם תקפצו לביקור אצל הקרובים והידידים, תוכלו לבוא מצויידים בכרטיסי ברכה לבביים ולהרשים בברכות ואיחולים על גבי דפי רקע משובחים, המעוצבים בקפידה על ידי צוות הסטודיו המיומן. על כל מוצר ניתן להטביע את חותמכם האישי, באמצעות הקדשה מוטבעת בגימור איכותי .

בימים אלו מציינים בחברת י. הומינר את סיום חגיגות ה-18 של ייצור והפקת מזכרות וזיכרונות מרגשים.

במחלקת השיווק מספרים, כי בימים אלו עמלים על מרתון של מבצעים והטבות בשילוב השקת קולקציה מדהימה ושל מזכרות יוקרתיות ומבחר פיתוחים חדשניים ויצירתיים. גווני רטרו לצד אלמנטים חדשניים, יצירתיות לצד מסורתיות, בין ישן לחדש, בין הווה ועבר - זהו סוד הקסם של י. הומינר.

לאנשים שמכבדים, כבר אמרנו ?!

את מוצרי האיכות של י. הומינר ניתן להשיג בחנויות המובחרות לתשמישי קדושה ומתנות בארץ ובעולם, ובחנות המפעל ברחוב בן פתחיה 5 בבני ברק. 03-6196820.

מהמבחר המרהיב ניתן להתרשם גם באתר הבית של הומינר.

קישורים:
אתר הבית של הומינר
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד