י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"השכנים התלוננו"

מהומה בבלפור: מאהל המחאה פורק; מפגינים נפצעו

"השכנים התלוננו": שוטרים ופקחי עיריית ירושלים הגיעו לפנות את מאהל המחאה שהוקם מול ביתו של ראש הממשלה • המשטרה: הפינוי התבצע בעקבות תלונות של תושבי הרחוב

מהומה בבלפור: מאהל המחאה פורק; מפגינים נפצעו
העימות עם המפגינים, הבוקר צילום: מחאת הדגלים השחורים

מהומה פרצה הבוקר (שני) מול מעון ראש הממשלה בירושלים, לאחר ששוטרים ופקחי העירייה הגיעו לפנות את מאהל המחאה שהוקם מול ביתו של ראש הממשלה.

המפגינים מצידם טענו כי מדובר בפינוי פוליטי וכי הם אינם מפריעים לאיש ולא עוברים על החוק.בנוסף נטען, כי הכוחות פעלו באלימות וחלק מן המפגינים נפצעו. כעת, מבהירה המשטרה: הפינוי התבצע בעקבות תלונות של תושבי הרחוב.

מוקדם יותר מסרו מעיריית ירושלים, כי לאחר פינוי המאחז ברחוב בלפור אמש, שבו המפגינים והקימו אותו מחדש. לכן הבוקר, שוב, פונה משם הציוד שהוצב ללא היתר ופגע בסדר הציבורי, ע"י אגף האכיפה של עיריית ירושלים ומשטרת ישראל.

"יצויין" אמרו בעירייה, "כי כל טענה בדבר שימוש באלימות ע"י אנשי אגף האכיפה כנגד המפגינים, ופגיעה באדם, נבחנה ונמצאה שקרית ומשוללת כל יסוד"

במשטרה מיהרו להבהיר כי בעקבות תלונות שהגיעו לעירייה מתושבים המתגוררים בסמוך למעון ראש הממשלה בגין חסימת המדרכה למעבר הולכי רגל באמצעות חפצים שונים והפרעה במקום, אבטחו הבוקר כוחות המשטרה את עובדי עיריית ירושלים עת שפינו ציוד מהמקום.

"המשטרה מתוקף תפקידה תמשיך לסייע לפעילות עיירית ירושלים בכל פעילות שתידרש", נמסר

בעקבות פינוי המאהל מסרו מהתנועה לאיכות השלטון, כי "התנהלות משטרת ישראל ופקחי עיריית ירושלים אלימה, בוטה ומיותרת.

"משה ליאון, דורון ידיד ומוטי כהן, עליכם לזכור שתפקידכם הוא לשרת את האזרחים ולאפשר מחאה לגיטימית, ולא את משפחתו של הנאשם בפלילים. התנועה מעודדת את חבריה להשתתף במחאות לשמירה על איכות השלטון וטוהר המידות. יו"ר התנועה, ד"ר עו"ד אליעד שרגא, התקשר הבוקר לאמיר השכל על מנת להציע לו סיוע משפטי ככל שידרש", מסרו מהתנועה.

מעון ראש הממשלה מאהל מחאה עיריית ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד