י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
המחאה הסוערת בירושלים

יוארך מעצרם? שישה מהעצורים יובאו היום לבית המשפט

לאחר המחאה הסוערת שהתרחשה הלילה בירושלים - שישה מהעצורים יובאו לבית המשפט • המשטרה תבקש להאריך את מעצרם • אחד העצורים חשוד כי יידה אבנים לעבר השוטרים ואף פצע שוטרת שפעלה במקום

יוארך מעצרם? שישה מהעצורים יובאו היום לבית המשפט
המחאה שהתקיימה אתמול צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90

21 מפגינים נעצרו הלילה (שני) במהלך המחאות הסוערות בצומת הרחובות שמגר\ירמיהו  בירושלים, כנגד הסגר שהוטל על השכונות החרדיות בבירה. הבוקר, החליטה המשטרה להביא בפני בית משפט השלום בירושלים, 6 חשודים מתוך ה-21 שנעצרו הלילה במהלך ההפגנה לאחר שהפרו את הסדר הציבורי והתפרעו.

המשטרה הודיעה כי תבקש מבית המשפט להאריך את מעצרם של שניים, לאחר שאחד מהם נחקר בחשד שיידה אבנים לעבר השוטרים וגרם לפציעתה של שוטרת. החשוד השני, לאחר שנחקר בחשד שהזיק לרכוש.

במהלך מחאה שהתקיימה הלילה בצומת שמגר, התאספו מאות בני אדם למחאה, זה הערב השלישי ברציפות, כנגד הסגר שהוטל על השכונות בירושלים. חלק מן המפגינים הבעירו פחי אשפה, הציתו עצים וניסו להסיר את המחסומים שהציבה המשטרה במטרה לאכוף את הסגר על השכונות.

לאחר שבהפגנה שהתקיימה ביום ראשון, התנהלה המשטרה באיפוק רב כלפי המפגינים, אמש נראה כי השוטרים בשטח קיבלו הנחיה לאכוף את הפרות הסדר. בעקבות כך, עצרה המשטרה 21 חשודים, בהם חשוד שנעצר ע"י השוטרים עת שהתכוון עפ"י החשד לשגר זיקוקים 'מכוורת' שנתפסה ברשותו. בין העצורים קטין כבן 13 שעל פי החשד הפר את הסדר במקום.

כוחות גדולים של המשטרה המשיכו לפעול עד לשעות הקטנות של הלילה אל מול מפרי הסדר, על מנת להשיב את הסדר הציבורי.

 

מחאה סגר בירושלים הארכת מעצר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד