י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
דורש חקירה מיידית

יאיר נתניהו ליועמ"ש: "חש שדמי מותר, מאיימים על חיי"

בעקבות האיומים ברשתות החברתיות נגד בנו של ראש הממשלה יאיר נתניהו ברשתות החברתיות, הגיש היום עורך דינו עמית חדד פנייה רשמית ליועץ המשפטי לממשלה ובה דרישה לפתוח בחקירה. "בריונות רשת בצורה החריפה והחמורה ביותר שיש"

יאיר נתניהו ליועמ"ש: "חש שדמי מותר, מאיימים על חיי"
יאיר נתניהו באולפן ערוץ 20 צילום: מתוך שידורי ערוץ 20

בנו של ראש הממשלה יאיר נתניהו, פנה היום (רביעי) באמצעות עורך דינו עמית חדד ליועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, בטענה כי הוא עובר מסע איומים ברשת במהלך התקופה האחרונה. באותו מכתב מצרף נתניהו צילומים מתוך הרשתות החברתיות בו נראים האיומים כלפיו.

במכתב הפנייה ליועץ המשפטי לממשלה, כותב עורך דין עמית חדד, כי "מזה תקופה ארוכה סובל נתניהו הבן מבריונות רשת בצורה החריפה והחמורה ביותר שיש".

באחת התמונות שצירף נתניהו, נראה אחד הגולשים כותב ברשת החברתית טוויטר: "יאיר נתניהו כדאי לך להעיר את אביך לפני שזה סופך". בציוץ אחר כותב אותו גולש, "אני יבוא לביתך ואשבור לך את העצמות בשידור חי אחרי שאשתחרר מהמעצר".

"לאורך כל אותה תקופה", כותב עורך הדין חדד ליועץ המשפטי, "מופנות כלפי יאיר נתניהו ובני משפחתו אמירות נאצה חריפות הכוללות הסתה לאלימות, איחולי מוות, איומים לפגיעות פיזיות קשות ועוד ועוד".

חדד מוסיף, כי "בשבועות האחרונים גדשה הסאה. הפרסומים ברשת האינטרנט הלכו והחריפו ולא עובר יום מבלי שיאיר נתניהו נתון למתקפה חסרת תקדים של איומים והסתה". כאמור, כחלק מהפנייה צורפו חלק מהפרסומים האסורים
שפורסמו נגד יאיר נתניהו ובני משפחתו בתקופה האחרונה, ואשר לטענת עורך הדין עמית חדד, "עולים כדי עבירות פליליות של איומים והסתה לאלימות. נוכח פרסומים חמורים אלה, מרשי ממש חושש לחייו וחש שדמו מותר".

בפנייתו, דורש עמית חדד לפתוח בחקירה מיידית כנגד האזרחים שעומדים מאחורי ההסתה והאיומים. "בנסיבות אלה, וכמי שעומד בראש מערכת אכיפת החוק, אני פונה אלייך בבקשה כי תנחה את הגורמים הרלוונטיים במשטרה ובמשרד המשפטים לחקור את העבריינים שעומדים מאחורי פרסומים אלה ופרסומים אחרים, כך שימוצה עימם הדין", כותב חדד.

"מלבד עוגמת הנפש הרבה אותה חווה יאיר נתניהו, מדובר בפרסומים חמורים ביותר מהם עולה חשש אמיתי וכבד לשלומם ולגופם של מרשי ובני משפחתו".

בסיומו של המכתב כותב עורך דינו של נתניהו: "אנו סמוכים ובטוחים שתפעיל את כל הסמכויות העומדות לרשותך כדי למצות את הדין עם העבריינים, וכדי להגן על שלומם של מרשי ובני משפחתו".

יאיר נתניהו היועץ המשפטי לממשלה הסתה ברשת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד