י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
על הפעילות בתקופת הקרונה

בתחנת המשטרה: תעודות הוקרה למתנדבים החרדים

ברקע יחסי המשטרה והציבור החרדי שנקלעו למשבר בעקבות הטענות לאכיפה סלקטיבית והאלימות המשטרתית, התקיים היום טקס חלוקת תעודות הוקרה למתנדבי זק"א תל אביב בתחנת משטרת מרחב דן. "אף אחד לא חף מטעויות, אך הכוונה היא טובה"

בתחנת המשטרה: תעודות הוקרה למתנדבים החרדים
תעודות הוקרה למתנדבים החרדים צילום: דוברות זק"א תל אביב

בצל משבר הקורונה, התקיים היום (רביעי), מפגש צנוע שנערך במרחב דן של משטרת ישראל, בו הוענקה תעודת הוקרה למתנדבי זק"א תל אביב, על פעילותם לאורך תקופת מגיפת הקורונה במגוון רחב של משימות ויעדים, לצד הפעילות הבלתי פוסקת שבשגרה.

התעודה הוענקה על ידי מפקד מרחב דן נניצב משנה שלום (מומי) בוריה, קצין אגף מבצעים במרחב דן סגן ניצב הוד לוי וקצין אגף מבצעים הנכנס סגן ניצב שי תירם.

במהלך הטקס, שיבח מפקד המרחב התנהלות המתנדבים, ואמר כי הוא היה ער לפעילותם בתקופה של אי ודאות, כאשר כל המערכות היו בכאוס מוחלט והצורך להתמודד עם מגיפה בלתי מוכרת. "הקשר באמצעותכם לאוכלוסייה עבד נפלא והוביל להישגים, למרות הקשיים הבלתי נתפסים שבהם ניצב המגזר החרדי בדמות הנחיות להימנע מתפילה בבית כנסת", אמר בוריה.

מפקד המרחב שלום (מומי) בוריה התייחס לשיח המתחולל במדינה מול יחסי משטרה והציבור החרדי וציין כי "אף אחד לא חף מטעויות אבל בטח שהכוונה היא טובה".

מנכ"ל זק"א תל אביב צבי חסיד ציין כי הטקס בעיתוי הנוכחי, מעביר מסר לציבור כי ניתן לנהל שיח נכון ומכבד: "הקשר בינינו לבין המשטרה גם בימים המתוחים ביותר של הסגר עבד באופן שוטף במטרה משותפת לפתור בעיות ולהקל כמה שניתן".

מטעם זק"א השתתפו: מפקד זק"א סגן ניצב חיים נוגלבלט, קצין המבצעים של ארגון זק"א תל אביב יחיאל גולדמן, מפקד בסיס ב"ב יעקב שילר, ראש הצוות יונתן ישראלי ומפקד בסיסס זק"א קובי פרטיג.

זקא תל אביב משטרת מרחב דן תעודות הוקרה זק"א תל אביב קובי פרטיג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד