ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024
ירד מהעץ?

גפני נגד התוכנית של נתניהו: "למה לתת כסף לעשירים"

לא רק משרד האוצר, כחול לבן והאופוזיציה, גם מכיוון השותפים הטבעיים נשמעת ביקורת כלפי ראש הממשלה לאחר מסיבת העיתונאים בה הציג את תכנית המענקים לאזרחי ישראל שתגיע עד שלושת אלפים שקלים למשפחה | ח"כ גפני מפרסם התנגדות לתכנית

גפני נגד התוכנית של נתניהו: "למה לתת כסף לעשירים"
גפני ונתניהו צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

יושב ראש ועדת הכספים חבר הכנסת משה גפני יוצא הערב (רביעי) במתקפה כנגד תוכנית המענקים שהציג ראש הממשלה בנימין נתניהו במסיבת העיתונאים ורומז כי במידה וזו תובא לכנסת הוא יפעל להכניס בה שינויים.

"אני לא מבין למה צריך לתת כסף למשפחות עשירות?", מסר הערב גפני בתגובה, כשהוא מוסיף ותוהה, "למה לא לתת באופן דיפרנציאלי? ולמה לא לתת לפי מספר הילדים?".

גפני כאמור רומז כי יפעל להכניס בה שינויים, ואומר: "אני כן מבין למה הם מנסים למנוע מלהעביר את זה בחקיקה בכנסת, כי שם יבוא לידי ביטוי עמדת הציבור".

ההתנגדות של חבר הכנסת גפני מתווספת להתנגדויות נוספות במערכת הפוליטית, גם בתוך הקואליציה ובראשם נציגי ושרי 'כחול לבן', שהביעו התנגדות לתכנית אך נקלעים לפלונטר, האם להתנגד לה.

בכחול לבן אמרו הערב: "כל חיזוק כלכלי לאזרחי ישראל מבורך, אך צריך לעגן זאת בתכנית אחראית וארוכת טווח שתבטיח שגם בשנה הבאה פרנסתם וחוסנם ישמר".

"באשר למענקים", התייחסו ליוזמה של ראש הממשלה, "כחול לבן תומכת בהזרמת כסף ישירות לאזרחים, אך יש לעשות זאת בדגש על מי שפרנסתו נפגעה- מובטלים ומשפחות שזקוקות לכך. נדון בכך בהמשך בממשלה".

משה גפני בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד