י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
ניצלו את המצוקה הכלכלית במשק

נעצרו שני האחים שעקצו עסקים במאות אלפי שקלים

באמצעות פעילות מתוחכמת של חוקרי ההונאה במשטרת ישראל, נעצרו שני אחים תושבי מזרח ירושלים בחשד שנהגו לעקוץ בעלי עסקים בתחום הבנייה ברחבי הארץ במאות אלפי שקלים. בפשיטה על ביתו של אחד החשודים נתפס נשק שהוחזק בניגוד לחוק. מעצרם הוארך בבית המשפט

נעצרו שני האחים שעקצו עסקים במאות אלפי שקלים
אילוסטרציה צילום: ארכיון

משטרת ישראל עצרה ביום חמישי האחרון, שני אחים תושבי מזרח ירושלים, בחשד שניצלו את המצוקה הכלכלית במשק ובעלי עסקים ברחבי הארץ, מהם הזמינו וקיבלו סחורה בשווי מאות אלפי שקלים תוך הונאה ומרמה, עמה נעלמו מבלי להעביר את התשלום עבורה.

חוקרי ההונאה של משטרת ישראל, ערכו במהלך החודשיים האחרונים חקירה סמויה בעקבות כ-20 תלונות שהתקבלו מבעלי עסקים ברחבי הארץ, בעיקר מתחום ענף הבניה, לפיהן, החשוד המרכזי יצר עמם קשר תוך שהוא מתחזה לחברה לגיטימית, במטרה לרכוש מהם סחורה ששווייה נע בין עשרות למאות אלפי שקלים, אותה קיבל לידיו לאחר שעפ"י החשד הציג בפניהם העברות תשלום או מסר להם המחאות מזויפות. מיד עם קבלת הסחורה, דאג החשוד להעביר אותה לשטחי יו"ש, ובכך הותיר את קרבנותיו ללא הסחורה וללא הכסף.

חוקרי ההונאה של המשטרה, הצליחו במהלך החקירה הסמויה שהתנהלה תוך פעילות מתוחכמת, לסכל ולמנוע משלוחים נוספים אותם הזמין החשוד מבעלי עסקים נוספים, ובכך מנעו מהם מלהפסיד את כספם.

עוד הצליחו החוקרים, לאתר את זהותו של החשוד בשנות ה-40, תושב מזרח ים, ובשעות הבוקר המוקדמות ביום חמישי, פשטו על ביתו ועצרו אותו ואת אחיו, לאחר שבמקום נתפס גם אקדח שהוחזק בניגוד לחוק.

החשודים הובאו לחקירה בחשד לקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, הזדהות לאחר במטרה להונות, החזקת אמצעי לחימה ועבירות נוספות. מעצרו של החשוד המרכזי הוארך עד מחר (שני), ומעצרו של החשוד הנוסף הוארך עד היום (ראשון).

"משטרת ישראל מודעת למצוקות הציבור ובעלי העסקים במיוחד בתקופה בה הם מתנהלים בצל מגפת הקורונה, ופועלת בכל האמצעים הנמצאים ברשותה על מנת לאתר את העבריינים שמנצלים בציניות את המצוקות של בעלי העסקים על מנת לפגוע בהם, וזאת במטרה לעצור את החשודים, להפסיק פגיעה בנוספים ולהביאם לדין", נמסר מהמשטרה.

הונאה מזרח ירושלים חומרי בניה אקדח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד