ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
איימו בנשק על אם ובתה

צה"ל והמשטרה עצרו את חוליית השודדים האלימה מהשומרון

אם ובתה תושבות אזור השומרון שנסעו לפני כשבוע וחצי עם רכבן לכיוון מבוא דותן בשומרון, נאלצו לעצור בצד הדרך לאחר שרכב שהגיע מאחור התנגש בהן. לאחר שנעצרו, הגיחו חוליית פלסטינים ובאמצעות אקדח שדו את הרכב ונמלטו. בתום חקירה נעצרו החשודים ומעצרם הוארך

צה"ל והמשטרה עצרו את חוליית השודדים האלימה מהשומרון
אילוסטרציה צילום: pixabay

המשטרה, בשיתוף לוחמי צה"ל מסיירת גבעתי, עצרו את החוליה שפעלה באזור השומרון, ובאחד הפעמים ביימה תאונה, וביצעה שוד באיומי אקדח.

כזכור, צעירה ישראלית ואמה תושבות השומרון, נשדדו לפני כשבוע וחצי על ידי פלסטינים רעולי פנים שחטפו את רכבם בעת שנסעו בצומת דותן חרמש ונמלטו מהמקום במהלך האירוע, ירו הפלסטינים באוויר ואף כיוונו את כלי הנשק לעבר האם ובתה, אולם ככל הנראה נתקלו במעצור בנשק מה שמנע בחסדי שמים פגיעה חמורה.

קורל, תושבת השומרון שנשדדה, תיארה כי בעת שהיא ואמה עשו דרכם בחזרה ממקום העבודה, פגע בהם לפתע רכב מאחור, מה שהוביל אותם לעצור בצד הדרך. לטענתה, מהרכב ירד פלסטיני, כשלפתע הוא התקרב לכיוונה, ריסס אותה  בגז מדמיע ומשך אותה מהרכב. במקביל, היא מספרת, הגיח למקום פלסטיני נוסף שפתח בירי באוויר, כשמיד לאחר מכן השניים נמלטו.

כוחות משטרה וצבא שהוזעקו למקום החלו בסריקות לאיתור החשודים ובאיסוף ממצאים. במסגרת החקירה, בוצעו פעולות הן במישור הגלוי והן במישור הסמוי שהובילו את חוקרי המשטרה להתחקות אחר החשודים במעשה.

בפעילות מבצעית של בלשי המשטרה ולוחמי צהל מחטמ"ר מנשה, נעצרו לחקירה שלושה חשודים פלסטינים תושבי כפר ג'דידה, בחשד לשוד בנסיבות מחמירות וגניבת רכב. מעצרם הוארך בבית משפט עד לתאריך 23.7.2020.

הלילה, בפעילות מבצעית יזומה נעצר חשוד נוסף גם הוא תושב הכפר ג'דידה והחקירה בעניינם נמשכת.

מהמשטרה נמסר, כי "משטרת ישראל יחד עם יתר כוחות הביטחון ימשיכו לפעול במאבקם הנחוש והבלתי מתפשר נגד כנופיות רכוש הפוגעות ומסכנות את חייהם, בביטחונם ורכושם של תושבי האזור, וימשיכו לפעול במטרה להגיע לחקר האמת ולמצות את הדין עם המעורבים".

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן, התריע לאחר האירוע מפני אוזלת היד מול הרשות הפלסטינית המביאה לפשע שהיה בקלות יכול להידרדר לאירוע חבלני ואמר: "האירוע הזה הוא תוצאה נוספת של הסרת המחסומים. בשם ההגנה על שגרת החיים של ערביי יו"ש, פוגעים בחיי הישראלים המתגוררים במקום. באם ובתה".

"באם לא היו מסירים את המחסומים", מוסיף דגן, "המפגעים לא היו יכולים להימלט לכיוון יעבד ועל כן גם לא היו מבצעים את השוד הזה מלכתחילה. אנחנו למודי ניסיון לצערנו. אירוע כזה יכול בקלות להתדרדר לאירוע חבלני. גם הטבח במשפחת פוגל החל משוד. אני קורא לכוחות הביטחון ולראש הממשלה להתעשת ולהחזיר את המחסומים. בכדי למנוע את האירועים החבלניים הללו".

שוד רכב שומרון אקדח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד