ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
הרשת הפופולרית לא מוותרת

עתירה לבג"ץ: למנוע את סגירת חדרי הכושר

לאחר החלטת השרים על סגירת חדרי הכושר, חברת הולמס פלייס עתרה לבג"ץ בדרישה לתת צו ביניים נגד ההחלטה. "משמעות הצו שהוציאה הממשלה הוא עיקור מתוכן של חוק הקורונה"

עתירה לבג"ץ: למנוע את סגירת חדרי הכושר
אימון במכון כושר בצל הקורונה צילום: Yossi Aloni/Flash90

חברת 'הולמס פלייס', אחת מרשתות חדרי הכושר הגדולות  בישראל, הגישה הבוקר (ראשון) עתירה לבג"ץ נגד הממשלה בנוגע להחלטה להורות על סגירה גורפת של כל חדרי הכושר בישראל.

בעתירתה, דורשת 'הולמס פלייס' מבית המשפט העליון,  על ידי עורכי הדין עידו חיטמן, אידן רגב, גיא ירום ממשרד יגאל ארנון ושות', לתת צו ביניים אשר יאפשר לחברה ולבעלי מכוני כושר בכלל, לפתוח את שעריהם במתכונת "תו סגול" בהקדם האפשרי ובהתאם להנחיות שעמדו בתוקף עד ליום תחילתו של הצו החדש. זאת, עד למתן החלטה בעניין הסעדים העיקריים הנדרשים במסגרת העתירה.

בנוסף, מבקשת החברה להקפיא את תוקפו של הצו החדש בכל הקשור להגבלות שבוטלו במסגרת החלטת ועדת הקורונה מיום 13.7.2020, עד למתן החלטה בעניין הסעדים העיקריים הנדרשים במסגרת עתירה זו, ולחילופין להקפיא את תוקפו עד למתן החלטה אחרת בוועדת הקורונה בעניין הצו החדש.

בעתירה נטען כי הצו שהוציאה הממשלה ביום 16.7 הוא בחוסר סמכות שכן לא הגיוני כי תכלית חוק הקורונה המסמיך הוצאת צווי חירום היא שהרשות המבצעת תפקח על פעילותה של הרשות המבצעת, וכי משבוטל האיסור להפעלת מכוני הכושר בועדת הקורונה, משמעות הצו שהוציאה הממשלה הוא עיקור מתוכן של חוק הקורונה שמבקש ליצור איזון ובלימה בין הרשויות המבצעת והמחוקקת.

 



עתירה לבגץ חדר כושר קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד