י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
קרבות 'אגודה'

האדמו"ר מויז'ניץ בקריאה לח"כים להתאחד

חברי הכנסת של אגודת ישראל נקראו היום באופן מפתיע למעונו של הרבי מויז'ניץ בבני ברק. בשיחה שארכה כ-45 דקות ביקש הרבי להתאחד ולשים את המחלוקות בצד בימים אלה. הוא קרא להם לפעול מול ראש הממשלה להפסיק לחלוטין את חילולי השבת כי זוהי התרופה לקורונה

האדמו"ר מויז'ניץ בקריאה לח"כים להתאחד
הרבי מויז'ניץ בסעודת ר"ח בישיבת ויז'ניץ בברכפלד צילום: שוקי לרר

בצל הקרבות בסיעת 'אגודת ישראל' שעלו לכותרות עם חלוקת התפקידים ולאחר מכן עם חשיפת נתונים פנימיים של המספרים הסודיים של החצרות, האדמו"ר מויז'ניץ בקריאה לחברי הכנסת להתאחד סביב שורות המפלגה.

הערב (ראשון) נקראו באופן מפתיע חברי סיעת אגודת ישראל אל מעונו של האדמו"ר ברחוב אהבת שלום 17 בקרית ויז'ניץ בבני ברק, ובמשך כ-45 דקות העלה בפניהם האדמו"ר את הקריאה להתאחד יחד ולעבוד בשיתוף פעולה.

האדמו"ר אמר לחברי הכנסת: "מותר שיהיו עמדות ודעות שונות, אבל בסוף חייבים לזכור את הייעוד המשתף והמחייב של 'אגודה אחת לעשות רצון אבינו שבשמים", כשהוא מוסיף ואומר כי "לזה יהיה ניתן להגיע רק באחדות שורות מלאה".

אייכלר וטסלר בכניסה לבית הרבי הערב.

עוד קרא האדמו"ר, לפעול למען קדושת השבת, שסוכם כי חברי אגודת ישראל יעלו את נושא שמירת השבת בפני ראש הממשלה כבר בימים הקרובים, כשהאדמו"ר אמר בדבריו כי שמירת השבת תגן ותציל את עם ישראל מנגיף הקורונה.

לסיכום אמר האדמו"ר לחברי סיעת 'אגודת ישראל', "שבת ושלום, שניהם שמותיו של הקב"ה. שני נושאים אלו עליכם לחזק בימי בין המצרים".

נציין כי קודם הפגישה נועדו בנפרד חברי הכנסת ישראל אייכלר ויעקב טסלר עם האדמו"ר מויז'ניץ, שלקראת סיום הפגישה הצטרף גם יושב ראש הרשימה השר יעקב ליצמן.

אגודת ישראל ישראל אייכלר יעקב טסלר הרבי מויז'ניץ חילול שבת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד