י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
חשיפת 'בחדרי'

גפני מגיב; בכירים בעיריית בני ברק טוענים "פעל נגד אבידן ודרעי"

שעות לאחר החשיפה כאן ב'בחדרי חרדים' כי גפני פעל להקים צוות חרדי שיסייע למל"ל ולמשרד הבריאות המורכב מליטאים בלבד, הוא מגיב הערב בראיון ואומר: "אני בעד שימונו נציגים מכל הקהילות" | מאידך, בעיריית ב"ב מזכירים כי גפני פעל נגד מינויו של יהודה אבידן בגל הראשון

גפני מגיב; בכירים בעיריית בני ברק טוענים "פעל נגד אבידן ודרעי"
משה גפני/אריה דרעי צילום: מרים אלסטר/יונתן זינדל, פלאש 90

בעקבות הפרסום ב'בחדרי חרדים' על כך שהצוות שפעל יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני להקים, לטיפול החרדי בנושא הקורונה תחת המל"ל ומשרד הבריאות פורק, לאחר שיחה עם השרים יעקב ליצמן ואריה דרעי - גפני משיב.

בראיון שהעניק הערב (ראשון) אמר חבר הכנסת גפני: "הקמתי צוות שכרגע יפעל בהתנדבות בכל התחומים, ראה"מ וראש המל"ל אישרו את זה, ואני קורא לשאר הנציגים להביא גם את האנשים שלהם". לטענת חבר הכנסת גפני, "אני גיביתי את השר ליצמן בזמנו ואת שר הפנים שמינה את יהודה אבידן, ואני בעד שימונו נציגים מכל הקהילות".

בסביבתו של גפני הוסיפו למתקפה ואמרו: "בפעם הקודמת דרעי ניהל את זה לבד וכולנו זרמנו איתו כי מדובר פה בעניין של פיקוח נפש והתעלנו מעל החלוקה הפנימית אבל כעת מתברר שאצלם לא מעניין אותם החולים אלא הג'ובים של החברים שלהם ומי ינהל את האירוע פשוט רבים פה על קרדיטים".

גורמים פוליטיים מהעיר בני בני ברק התייחסו לדבריו של חבר כנסת משה גפני, שאמר כי הוא גיבה את השר דרעי ויועצו יהודה אבידן וסיפרו כי בתחילת הדרך ניסה לפעול חבר הכנסת גפני נגד המינוי של יהודה אבידן שעד לפני שבוע סייע בניהול המשבר בתוך הציבור החרדי.

וכך טוען הגורם ששוחח עם 'בחדרי חרדים', "בתחילת הדרך, עוד לפני פסח, כשהקורונה היתה בעיקר בעיר בני ברק, יהודה אבידן הגיע לעיר בני ברק כדי לסייע במאבק ופינוי החולים, אלא שאז התחוללה מיני דרמה".

הגורם מעיריית בני ברק מספר ל'בחדרי': "גפני או אנשים בסביבתו שוחחו עם מנכ"ל משרד ראש הממשלה רונן פרץ וראש לשכת נתניהו, אשר חיון וביקשו שאבידן לא יתעסק עם בני ברק", זאת בגלל "חשש שדרעי ואבידן רוצים להשתלט על בני ברק".

"השיחות אז הגיעו לדרעי, ובכירי לשכת ראש הממשלה חששו וביקשו מדרעי ויעצו לו להוריד פרופיל מהטיפול בעיר התורה והחסידות", מגולל הבכיר הבני ברקי שמספר כי "רק אחרי שדרעי אמר כי הוא יעזוב את הכל אם אבידן לא מקבל גיבוי בבני ברק התקפלו ונתנו לאבידן לעבוד".

משה גפני יהודה אבידן קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד