י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
מתייצב לצד נתניהו

דרעי לראש השב״כ "למנוע אסון כמו רצח רבין"

בעקבות האיומים הרבים שנשמעים בתקופה האחרונה כנגד רה"מ נתניהו ובני משפחתו, פנה השר אריה דרעי במכתב מיוחד לראש השב"כ בו הוא מבקש לשים לב להסתה המתגברת ולהגביר את ההבטחה סביב ראש הממשלה • במכתב הוא כותב "כמי שהיה חבר בממשלת רבין, איני יכול לעמוד מנגד"

דרעי לראש השב״כ "למנוע אסון כמו רצח רבין"
דרעי ונתניהו בישיבת הבלוק צילום: יונתן זינדל / פלאש 90

בעקבות איומים שמתרבים בימים האחרונים כנגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר הפנים אריה דרעי משגר מכתב לראש השב"כ נדב ארגמן בדרישה להדק את האבטחה סביב ראש הממשלה כשהוא מתריע כי "ההסתה מסוכנת - יש להגביר אבטחה סביב ראש הממשלה".

על פי הפרסום ב'ישראל היום', תחת הכותרת "מניעת רצח ראש הממשלה ופגיעה בבני משפחתו", פונה השר דרעי לראש השב"כ וכותב כי "בשבועות ובימים האחרונים אנו עדים להסתה מסוכנת וחסרת גבולות הקוראת לרצח ראש הממשלה ולפגיעה בבני משפחתו. כמי שהיה חבר בממשלתו של ראש הממשלה יצחק רבין ז״ל, איני יכול לעמוד מנגד מול המראות הקשים של ההסתה והקריאות לפגיעה פיסית בראש הממשלה בנימין נתניהו ובני משפחתו".

לדברי השר דרעי: "לא נוכל לומר שוב, ידינו לא שפכו את הדם הזה. אני מודע למאמצים הגדולים שלך ושל השב"כ להגן על ראש הממשלה ובני משפחתו, אך מחובתי הציבורית להזהיר מפני העלול להתרחש ולעשות הכל כדי שיינקטו צעדים שימנעו חלילה אסון שכזה. החברה הישראלית תתקשה לעמוד שוב מול אירוע כזה".

"חופש הביטוי והזכות להפגנה הם ערכי יסוד חשובים שחייבים לשמור עליהם בדמוקרטיה וביקורת חריפה היא לגיטימית אך הסתה לאלימות, שיסוי וביזוי ראש הממשלה ובני משפחתו היא חציית קו אדום", ציין דרעי.

כזכור, בשבוע שעבר שיגר יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה מכתב אל היועץ המשפטי לממשלה בה דרש לפתוח בחקירה מיידית כנגד המסיתים, בין דבריו במכתב הוא כתב "אני חש שדמי מותר, מאיימים על חיי".

יאיר נתניהו ראש הממשלה בנימין נתניהו יצחק רבין רצח רבין שבכ ישראל היום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד