י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
לנקות את הגוף

רוצים לעשות ניקוי רעלים? כך עושים את זה בצורה הנכונה

טרנד ניקוי הרעלים מציף את שוק הבריאות בשנים האחרונות, אך ישנם החושבים שניתן לעבור מאכילת ג'אנק פוד, לניקוי בבת אחד! המעבר הקיצוני גורם לתחושה כללית איומה ולחולשה יוצאת דופן • כיצד נדע לעשות זאת בצורה הנכונה? • ניקוי רעלים – עשה ואל תעשה

רוצים לעשות ניקוי רעלים? כך עושים את זה בצורה הנכונה
שיק פירות צילום: pixabay

ניקוי רעלים –כך עושים את זה נכון.

המילה ניקוי הפכה למילת קסם בימים אלה, אבל חלק מהשיטות עלולות להיות קיצוניות לנו מידי וחשוב מאוד לשים לב שאנחנו נעזרים באסטרטגיות בטוחות ומבוקרות לאורך התהליך. נתחיל מהבסיס, למי מתאים ניקוי? אז בגדול, לכולם.
לא משנה מה אנחנו אוכלים או איפה אנחנו חיים, כולנו נחשפים לרעלים מידי יום, במזון, באוויר, במוצרי הטיפוח, בחומרי הניקיון, הרעלים נמצאים בכל מקום! לכן ניקוי רעלים אחת לכמה חודשים, מומלץ לכל אדם.

כשניקוי הגוף נעשה כמו שצריך התוצאות שלו מדהימות! הוא מפחית את רמת הדלקתיות בגוף, משפר את תפקוד כלל מערכות הגוף, משפר את נראות ובריאות העור ומאיץ את חילוף החומרים ואת הירידה במשקל. ניקוי הגוף מומלץ במיוחד לסובלים מאקנה, גזים, נפיחויות, עצירויות, סוכר גבוה, השמנת יתר, כאבי פרקים, כאבי ראש, מיגרנות, עייפות כרונית ובעיות שינה.

אז איך עושים את זה נכון? יש מגוון רחב של ניקויים, ניקוי שייקים, ניקוי מיצים, ניקוי אורז, ניקוי ירוקים ועוד, לכל ניקוי כזה היתרונות שלו. אני אישית מאמינה שבאמצעות סדר יום נכון ומזונות טבעיים הכוללים את כל אבות המזון, סיבים טבעייים, חלבונים ושומנים בריאים, הגוף מתנקה עוד יותר טוב.

חוקי הניקוי - בניקוי טוב נימנע ממאכלים חומציים ומעובדים, מסוכרים, מוצרי חלב וקפאין שמפריעים לתהליך העיכול התקין ונצברים בגוף כרעלים. במשך התהליך נזין את הגוף במאכלים בסיסיים ובשומנים טובים שישמרו על תפקוד תקין ועל תחושת השובע.  

שלב ההכנה – טעות ענקית שחוזרת שוב ושוב, היא מעבר מאכילת ג'אנק פוד, מזונות מעובדים וכמויות גדולות של סוכר, לניקוי בבת אחת! המעבר הקיצוני גורם לתחושה כללית איומה ולחולשה יוצאת דופן, זו לא הדרך לנקות את הגוף.

משך התהליך – גם ארבעה ימים של ניקוי נכון יתרמו להרגשה הטובה ולהרמת המוטיבציה לשינוי אורח חיים, אבל מהפך גדול הם לא יעשו. אני ממליצה לעשות ניקוי מסודר ומבוקר במשך שבועיים לפחות ולא יותר מחודש. ניקוי כזה ישפיע משמעותית על המצב הבריאותי שלכם, חשוב לא להמשיך מעבר לחודש כדי לא ליצור מצב של חוסרים. 

חזרה לשגרה – כדי שהתוצאות שעבדת כל כך קשה עליהן לא ייעלמו במהירות שבאו, היציאה מהניקוי היא זמן מעולה לאמץ הרגלים חדשים ואורח חיים בריא יותר. ודאו שהשיטה מספקת לכם כלים להמשך גם בתקופה שלאחר הניקוי.

והתוצאות? ב 3-4 הימים הראשונים של הניקוי הגוף עדיין מתרגל וכנראה שתסבלו מחולשה ועייפות מוגברת, לאחר השלב הזה רמות האנרגיות יתחילו לעלות ותרגישו רעננים וקלילים מתמיד, תוך ימים ספורים תתחילו לראות גם ירידה בנפיחות ולאחר שבועיים ירידה משמעותית במשקל.

מאת: מיה בן אפרים דיאטנית קלינית

ניקוי ניקוי גוף רעלים בריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד