י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"המדרון חלקלק ותלול מאד"

בעקבות צו מנהלי: רבע שעה לפני שהחל האירוע - האירוסין בוטלו

תושב אריאל שנמצא בהרחקה מנהלית, היה צפוי להתארס אמש באירוע ביצהר. הוא הגיש בקשה מסודרת וקיבל אישור מהצבא. אתמול, רבע שעה לפני היציאה לאירוע, הגיע מכתב שביטל באופן פתאומי את ההיתר לקיומו

בעקבות צו מנהלי: רבע שעה לפני שהחל האירוע - האירוסין בוטלו
שמחה ביצהר בתקופת הקורונה צילום: פריסמן הפקות

אלוף פיקוד מרכז תמיר ידעי, ביטל אמש (ראשון) היתר שניתן לצעיר, תושב אריאל שנמצא בהרחקה מנהלית, להגיע לאירוע האירוסין שלו ביצהר שבשומרון - רבע שעה לפני היציאה לאירוע.

המורחק, אשר היה צפוי להתארס אמש באירוע ביצהר, בביתה של ארוסתו, הגיש לפני כשבוע בקשה מסודרת בה ביקש היתר מיוחד לקיים את האירוע. אלוף הפיקוד אישר את כניסתו של המורחק לשומרון בנסיעה ישירה ולשעות קצובות.

אלא, שלהפתעתו ולהפתעת בני משפחתו, אתמול, רבע שעה לפני היציאה לאירוע קיבלו מכתב אשר מבטל באופן פתאומי את ההיתר לקיום האירוע.

ח"כ בצלאל סמוטריץ' הגיב לביטול האירוע: "ביטול היתר לאירוע אירוסין של צעיר יהודי בשומרון דקות לפני היציאה לאירוע הוא עוולת. התנהלות גורמי הביטחון בסוגיית צווי ההגבלה כנגד נערים יהודים צריכה להטריד כל מי שזכויות אדם חשובות לו."

אביו של הצעיר הגיב בזעם לביטול: "בושה וחרפה לקבל במדינת העם היהודי צו דרקוני ואנטישימי כזה. לא היה כדבר כזה. פשוט תתביישו לכם לשלוח לי דבר כזה, רבע שעה!! לפני שיוצאים למסיבת אירוסין".

"זה מזכיר לי גזרות של השונאים הגדולים של עמ"י, חשבתי שכבר סיימנו איתם. אתם לא מבינים שבתפיסה העקומה שלכם אתם רק מרחיקים את הנוער מאהבת המדינה היקרה שלנו. רשעות שאין כמוה, וטפשות גדולה", הוסיף האב.

שמואל (זנגי) מידד מנכ"ל ארגון חוננו אשר מסייעים לצעיר מסר: "שיטת הצווים המנהליים היא רעה חולה תמיד. הציבור עדיין לא הפנים אותה כי הם עדיין לא הגיעו אל האיש ברחוב, אבל המדרון חלקלק ותלול מאד. הפעם התופעה יצאה מכל פרופורציה. מי יעצור את האנרכיה המגעילה והאכזרית הזו?."

תגובת דובר צה"ל למקרה: "ביום 12 ביוני 2020, חתם מפקד פיקוד המרכז על צו הגבלה ופיקוח מיוחד בעניינו של אלחי כרמלי, האוסר עליו, בין היתר, להימצא בשטחי יהודה ושומרון מלבד היישוב אריאל, בו הוא מתגורר. הצו נחתם בשל מידע מהימן המצביע על מסוכנותו הגבוהה של כרמלי לביטחון ולשלום הציבור".
עוד מסרו מדובר צה"ל כי "במהלך השבוע החולף אושרה באופן חריג בקשתו של כרמלי להגיע ליישוב יצהר לצורך קיום מסיבת אירוסין. לאור מידע חדש וקונקרטי שהתקבל היום בעניינו של כרמלי, שקל האלוף מחדש את החלטתו, והחליט לדחות את בקשתו".

יצהר צו מנהלי בצלאל סמוטריץ'

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד