ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

חדש ובלעדי: אלכו-קרם: קרם ג'ל לשמירה על היגיינת הידיים מועשר בלחות

בימים אלה, שאנחנו מרבים לרחוץ ידיים (ואפילו מאד) בין אם במים וסבון ובין אם באמצעות אלכוג'ל, פיתחו במעבדות המחקר של ד"ר פישר מוצר חדש ובלעדי בסדרת אלכוג'ל: אלכו-קרם: קרם ג'ל מועשר בלחות חיונית עם 60% אלכוהול. מצד אחד מספק המוצר את רמת ההיגיינה הדרושה, ובאותה העת מסייע בשמירה על לחות עור הידיים, למגע רך ונעים

חדש ובלעדי:  אלכו-קרם: קרם ג'ל לשמירה על היגיינת הידיים  מועשר בלחות
קרם ג'ל של ד"ר פישר צילום: יח"צ

אלכו-קרם (Alco-Cream), קרם ג'ל 1in 2 לשימוש יומיומי, בכל זמן ובכל מצב, הוא הפתרון הזמין, הקל והנוח ביותר לשמירה על היגיינת הידיים ללא צורך במים וסבון. בתוך כך, מעניק גם לחות חיונית ונעימה לעור הידיים. המוצר קוטל 99.99% מהחיידקים, עבר את מבחני סנטסיטיב לעור רגיש, מעניק לחות ל-24 שעות, נספג במהירות ומותיר תחושה נעימה ורעננה בכפות הידיים.

תכולה: 75 מ"ל, מחיר מומלץ לצרכן: 24.90 ₪. ניתן להשיג ברשתות הפארם וברשתות השיווק.

משרד הבריאות, ארגון הבריאות העולמי (WHO) והמרכז לבקרת המחלות (CDC) קובעים כי ניתן להפחית משמעותית הידבקות במחלות על ידי שמירה על היגיינת הסביבה והידיים על ידי רחיצת הידיים במים וסבון, וכאשר אלה אינם נמצאים בהישג יד, באמצעות אלכוג'ל בעל ריכוז של 60% אלכוהול לפחות.

סדרת Alco-Gel (אלכו-ג'ל) של ד"ר פישר הינה הסדרה המקיפה והמתקדמת ביותר מסוגה אשר פותחה על בסיס ידע וניסיון רפואי ומדעי בן עשרות שנים. תכשירי הסדרה מבוססים על נוסחאות ייחודיות יעילות במיוחד המשלבות אלכוהול בריכוז גבוה לצד מרכיבים נוספים התורמים להגברת הפעילות והיעילות כנגד חיידקים ושמירה על לחות ורכות הידיים. תכשירי סדרת אלכו-ג'ל נבדקו במעבדה מוסמכת ונמצאו יעילים במיוחד לחיטוי: קוטלים 99.99% מהחיידקים שנבדקו.



ד"ר פישר חומר חיטוי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד