י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
החרדים בדרך לאופוזיציה?

משבר הקורונה • גפני ליו"ר הקואליציה: "יש דברים שכבר בלתי הפיכים". צפו

על פי הרמזים העבים שמשגר בימים האחרונים יו"ר דגל התורה, חבר הכנסת משה גפני, נראה כי הנציגים החרדים מגבירים את הקצב בתנועה לעבר האופוזיציה. אמש אמר גפני בוועדה בכנסת כי "אני כבר חצי בחוץ". היום הוא אומר לח"כ מיקי זוהר: "יש דברים שכבר בלתי הפיכים"

משבר הקורונה • גפני ליו"ר הקואליציה: "יש דברים שכבר בלתי הפיכים". צפו
חבר הכנסת גפני נואם במליאה צילום: דוברות הכנסת

גפני ממשיך גם היום (שלישי) ברמזים על קרע ביחסיו עם הליכוד וראש הממשלה בנימין נתניהו, שבמהלך דיון בוועדה הוא אומר כי נעשו דברים שהם בלתי הפיכים ביחסים בינו לבין הליכוד.

במהלך שיח בין יושב ראש הקואליציה מיקי זוהר ליושב ראש הוועדה משה גפני, אמר לו חבר הכנסת זוהר: "אני מחכה לימים בהם שיתוף הפעולה בין הליכוד לרב גפני יחזרו למה שהיו פעם".

‏גפני השיב לו: "יש דברים שכבר בלתי הפיכים, יכול להיות שאשתף פעולה עם הליכוד אבל יש דברים שהם בלתי הפיכים".

בנוסף, פרסמנו אמש ב'בחדרי חרדים' תיעוד של גפני אומר בדיון בוועדה, שאמר: "אני כבר בקושי בקואליציה, אני כבר חצי בחוץ".

גפני הבהיר: "אני כבר חצי מחוץ לקואליציה"

לא ברור אם דבריו של גפני נאמרו בהומור או ברצינות, או שמא הוא משגר מסר בעקבות הזעם שלו על התנהלות הממשלה סביב משבר הקורונה במגזר החרדי, כשגפני כבר איים בפרישה מהקואליציה במקרה וייסגרו הישיבות.

עוד נציין, כי לפני כשבועיים חשפנו ב'בחדרי חרדים' ציטוט של חבר הכנסת גפני, בתום המשבר שהתנהל סביב הצעת ח"כ בצלאל סמוטריץ' להקים ועדת חקירה פרלמנטרית בנושא ניגודי העניינים של השופטים בישראל, אז זעמו החרדים על תרגיל כביכול שעשה להם ראש הממשלה.

גפני נשמע אז אומר בטון זועם לאחר הדיון: "ביבי עשה עלינו סיבוב, הוא דאג שנצביע בעד אבל לא הגיע בעצמו ולא הביא את כל חברי הליכוד".

משה גפני מיקי זוהר קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד