ז' אייר התשפ"ד
15.05.2024
חי בתנאים מחרידים

הקשיש נזקק לעזרה - הפינוי התבצע עם מנוף

מתנדבי זק"א בפ"ת הגיעו לדירה ברחוב אורלוב בעקבות תלונות של השכנים על ריח רע שעולה מאחת הדירות. בפנים הם מצאו לכלוך וצחנה ואדם גלמוד בשנות ה-70 שחי בתנאים מחרידים

הקשיש נזקק לעזרה - הפינוי התבצע עם מנוף
הפינוי בעזרת המנוף צילום: דוברות זק"א

מראה מזעזע התגלה בדירה בפתח תקוה: כשמתנדבי זק"א הגיעו לדירה ברחוב אורלוב בפתח תקווה בעקבות תלונות של השכנים על ריח רע שעולה מאחת הדירות, הם חשבו שמדובר בעוד גופה שנמצאת כעבור זמן רב. בפנים הם מצאו לכלוך וצחנה ואדם גלמוד בשנות ה-70 שחי בתנאים מחרידים.

ערנות של שכנים ברחוב אורלוב בפתח תקווה, שהריחו ריח נוראי וחזק שעולה מאחת הדירות, חשפה מראה מזעזע של אדם גלמוד בשנות ה-70, שחי בדירה מלאת אשפה וג'וקים. אתמול פונה התושב מביתו עד שהבית נוקה וסודר. לצורך פינוי האשפה אף הובא למקום מנוף.

האשפה בבית הקשיש // צילום: דוברות זק"א

"מדובר באירוע מאוד לא פשוט", מספר דובר זק"א אליעזר סמט: "קבלנו פניה מהשכנים שהם מרגישים ריח נוראי בכל הבניין, חששנו שמדובר בעוד מקרה קשה של קשיש או גלמוד שנפטר לבד בבית לפני זמן מה. הגענו לשם יחד עם כוחות המשטרה וכיבוי אש, במטרה לטפל בכבוד המת. השכנים סיפרו שמדובר באדם גלמוד שהם לא ראו אותו כבר כמה וכמה ימים.

אחרי שהכיבוי נכנסו לבית בעזרת מנוף שהובא למקום, התגלה מחזה נוראי ומחריד. בית מלא אשפה, בצחנה איומה, שקשה ובלתי נתפס איך ייצור אנוש חי כך בשנת 2020. זה היה ממש זוועת עולם, זבובים וג'וקים בכל הבית. הכל הפוך ומלוכלך, ריקבון מתקדם של דברי מאכל. ובתוך כל הזוהמה אנחנו מגלים אדם גלמוד בסביבות שנות ה-70 כשהוא מוזנח בצורה מחרידה ביותר.

לא האמנו שאדם חי בבית זה. הזעקנו את גורמי הרווחה, שאמרו שהם יטפלו בו ידאגו לניקיון הבית ולהגיש לו עזרה.

הפעם בזכות תושיית השכנים ששמו לב, נמנע אסון גדול, כי לא ניתן לחיות בצורת חיים כזו עוד הרבה זמן. אנחנו שוב ושוב מתחננים: אנא, שימו לב לשכן הקשיש או הגלמוד, נקישה אחת בדלת, פעם ביום ותצילו חיים".

זק"א פתח תקווה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד