י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
סיעת ש"ס במתקפה

בוסו בראיון זועם: "הליכוד יאבד את השלטון" • צפו

לאחר שבתמיכת כחול לבן והשר אוחנה עבר בכנסת בקריאה ראשונה חוק שמתריס נגד ההלכה, זעם רב במפלגות החרדיות. בש"ס מכוונים בעיקר לליכוד. חבר הכנסת בוסו: "משהו רע עובר על הליכוד" • צפו

בוסו בראיון זועם: "הליכוד יאבד את השלטון" • צפו
אוריאל בוסו צילום: צילום מסך

בתגובה לדרמה הפוליטית שהתחוללה במליאת הכנסת, בש"ס יוצאים למתקפה דווקא נגד סיעת הליכוד לאחר שכמה חברי כנסת נעדרו מההצבעה ואפשרו את העברת החוק שמתריס נגד ההלכה היהודית.

כפי שדווח לראשונה ב'בחדרי חרדים', בש"ס הוחלט לנטוש במחאה את דיוני המליאה והבהירו להנהלת הקואליציה כי לא ישתתפו בהצבעות עד להודעה חדשה.

בראיון ל'בחדרי חרדים' אומר חבר הכנסת אוריאל בוסו (ש"ס) ,כי "משהו רע עובר על הליכוד, זה התחיל בתמיכה שלהם בוועדת חקירה פרלמנטרית לנושא השופטים לאחר מכן גם הנושא הכלכלי הם נעדרים, רבים בתוך הקואליציה".

בוסו מאשים כי "רק 16 מתוך חברי הליכוד נמצאים פה, יש גם שרי הליכוד שהיו במשכן ולא באו להצבעה". בוסו תוקף: "אם הם לא יתעשתו על עצמם פשוט לא יהיה להם שלטון".

"דווקא במקרה הזה אני אפילו בא פחות בטענות על כחול לבן" מוסיף בוסו, "הליכוד חייבם להתאפס על עצמם . זה חרפה שהם מביאים על עצמם ומפה הם לא מבינים איפה הדרדור". הוא מציין כי "הם לא יקבלו את הנציגים החרדים כחומת מגן להצבעות שלהם לכל דבר . שישכחו מהנושא הזה".

אוריאל בוסו ש"ס מפלגת כחול לבן הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד