ו' אייר התשפ"ד
14.05.2024
"אי אפשר להמשיך"

דיווח: ביבי נתניהו הכריע שהולכים לבחירות

האם ראש הממשלה הרים ידיים? על פי הדיווח הערב ב'הארץ' מפי בכיר בליכוד, נתניהו גמר אומר בנפשו להסתכן בבחירות חרף משבר הקורונה המתמשך והביקורת שהוא סופג על התנהלותו, לצד המחאות הסוערות והאלימות מחוץ למעונו הרשמי

דיווח: ביבי נתניהו הכריע שהולכים לבחירות
חסידי גור ביום הבחירות צילום: דוד כהן, פלאש 90

ראש הממשלה בנימין נתניהו הכריע על הליכה לבחירות, כך שהתקציב לא יעלה והכנסת תתפזר אוטומטית בעוד פחות מחמישה חודשים. כך מדווח העיתונאי חיים לוינסון באתר עיתון 'הארץ'.

על פי הדיווח, נתניהו הבהיר למקורביו במהלך היום כי הוא השתכנע בעקבות משפטו ללכת לבחירות ולא לעלות את התקציב כשהוא צוטט אומר "ככה אי אפשר להמשיך".

התאריך של בחירות במקרה והכנסת תתפזר הוא 18 בנובמבר, כאשר לאחר מכן יחל הליך ההוכחות במשפטו של ראש הממשלה שאולי וידחה בעקבות הבחירות.

גם גורמים במפלגות החרדיות אומרים כי "הרכבת של בחירות יצאה מהתחנה, לא בטוח שניתן לעצור אותה", שכזכור בסיעות החרדיות הבטיחו ערבות לקיום ההסכם בין כחול לבן לליכוד.

במתקפה קשה שנשא היום השותף הקואליציוני הבכיר ח"כ משה גפני בישיבת הסיעה בכנסת הוא אמר כי "יכול להיות שאנחנו כבר בבחירות". אמש התבטא גפני במהלך דיון בוועדת הכספים: "אני לא בקןאליציה; אני חצי בחוץ".

בחירות מוקדמות בנימין נתניהו חיים לוינסון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד