כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
התייחסות ראשונה לפלונטר הפוליטי

דרעי לא מתרגש מהמצב: "ויכוח בר פיתרון"

למרות הדיווחים על "בחירות" בחלל האוויר, אחד האדריכלים של הממשלה הנוכחית והערב לקיומה, השר אריה דרעי מבהיר כי הערב עדיין אפשר להציל את המצב ולהימנע מבחירות | הוא קורא לנתניהו וגנץ להתעשת

דרעי לא מתרגש מהמצב: "ויכוח בר פיתרון"
ליצמן ודרעי/בנימין נתניהו צילום: יונתן זינדל/אוליבר פיטוסי, פלאש 90

השר אריה דרעי, מי שרקם את ההסכם הפוליטי והביא להקמת הממשלה, ואף הודיע כי יהיה ערב להסכם שלא יופר, מתייחס היום (רביעי) לראשונה למשבר הפוליטי שמאיים לפורר את הקואליציה לעבר בחירות מוקדמות.

בראיון שהעניק יו"ר ש"ס לעיתון 'הדרך', הוא אומר הערב, "אנחנו על סף תהום. וזו לא הגזמה. המדינה לא יכולה לאפשר לעצמה שיתוק פוליטי כזה תוך כדי שאנחנו שקועים בתוך משבר בריאותי, חברתי וכלכלי חמור".

"לא ייתכן כדבר הזה. הוויכוח על התקציב הוא בר-פתרון", הוסיף דרעי, "וחייבים לפתור אותו מיד, כבר בימים הקרובים", הוא פנה אל נתניהו וגנץ מעל גבי העיתון שיודפס מחר ואמר; "זה הזמן לגלות אחריות ולהפסיק לשחק 'ברוגז'. אסור לתת יד להרס הקואליציה ולהקדמת הבחירות. עם ישראל לא יסלח למי שיוביל אותו לבחירות בעיצומה של מגפת הקורונה".

"סיעת ש"ס תתמוך בכל פתרון שיוסכם בין הליכוד לכחול לבן, מתוך אחריות לאומית עמוקה. הבה נשלב ידיים לצלוח את התקופה הקשה הזו", הבהיר דרעי.

משבר קואליציוני עיתון הדרך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד