י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
ומה השיב לו השר

טסלר במליאה: חייבים למצוא פיתרון לתלמידים • צפו

ח"כ טסלר העלה הצעה לסדר היום בכנסת בנוכחות שר החינוך גלנט. הח"כ קרא להשאיר את בתי הספר של החופש הגדול פתוחים לרווחת ההורים העובדים בקושי גם ככה: "ההורים מבולבלים וחסרי אונים" • צפו דבריו

טסלר במליאה: חייבים למצוא פיתרון לתלמידים • צפו
יעקב טסלר במליאה צילום: דוברות הכנסת

יו"ר הוועדה לפניות הציבור ח"כ יעקב טסלר מ'יהדות התורה' נאם הערב (רביעי) במליאת הכנסת וקרא להשאיר את בתי הספר של החופש הגדול פתוחים ופעילים.

"לפני שמקבלים החלטות הרות גורל על עתיד ילדינו, חייבים לשקול את כל האפשרויות ולבחון את כל ההיבטים מה הן ההשלכות של סגירת מוסדות חינוך או פעילויות קיץ", אמר טסלר בהצעה לסדר שהגיש במליאה בנושא "החשיבות בהמשך הפעילות של בית הספר של חופש הגדול".

לדבריו: "אחת הבעיות בתקופה קשה זו - היא החינוך. התלמידים שהו שבועות ארוכות בבית ללא מסגרות לימודים, מה שגרם לנזקים חינוכיים רבים - בכל התחומים. כעת שוקלים שוב לסגור את פעילויות הקיץ לילדים ולהשאיר אותם בבית.
עצם הכוונה לבטל את קייטנות החופש הגדול, משאיר את ההורים מבולבלים וחסרי אונים. מסגרות הקיץ מאפשרות להורים לצאת ולעבוד בראש שקט וביטולן מהווה פגיעה בפרנסתם של ההורים הקשה בלאו הכי".

ח"כ טסלר הוסיף ואמר: "טוב שההחלטה לסגור את המסגרות של החופש הגדול נדחתה בינתיים. חייבים למצוא פתרון הולם אשר לא יפגע באופן אנוש במאות אלפי הורים וילדים".

במענה לדבריו אמר שר החינוך ח"כ יואב גלנט מיהודה"ת: "אין הצדקה לסגירת מוסדות החינוך. שיעור הילדים הנדבקים הוא פחות משליש מחלקם באוכלוסייה. בתי הספר של החופש הגדול אינם מהווים מוקד הדבקה, לרוב מקור ההדבקה בקרב שכבות הגיל הללו התברר כחיצוני למוסדות החינוך".

יעקב טסלר יואב גלנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד