כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
האיש שיצליח להביס את נתניהו?

דיווח: חולדאי שוקל ברצינות להתקדם לכנסת

ראש העיר תל אביב מזה 21 שנים ללא עוררין, עשוי אולי להיות המתמודד הבא שיאתגר את בנימין נתניהו משמאל. מקורביו אומרים כי הוא חש תחושת מיצוי כראש העיר תל אביב וכי המצב במדינה מדיר שינה מעיניו, כמו גם התרסקותה של מפלגתו - העבודה

דיווח: חולדאי שוקל ברצינות להתקדם לכנסת
רון חולדאי צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

בקרוב שחקן חדש בשמי הפוליטיקה הארצית? המשבר בשמאל, עם עריקתו של תקוות המחנה ח"כ בני גנץ, יחד עם חברי סיעת 'כחול לבן' לזרועות ממשלת נתניהו, הביא את ראש העיר רון חולדאי בן ה-75 לחשב מסלול מחדש ולפזול לעבר היעד הבא.

חולדאי כאיש מפלגת 'העבודה' רואה בעיניים כלות את התרסקותה של מפלגת 'העבודה' ועשוי לקפוץ לכנסת בכדי להיות האלטרנטיבה לבנימין נתניהו כבר בבחירות הבאות.

על פי הדיווח הבוקר (שישי) בעיתון 'ידיעות תל אביב', מקורביו של חולדאי אומרים כי "הוא מיצה את התפקיד בעיריית תל אביב, הוא לא יתמודד שוב. הוא הפסיק לישון טוב בלילה מהמצב במדינה ומכוון גבוה. להערכתי הוא ירוץ ברשימה עצמאית ולא תחת מפלגת העבודה".

מקורבי רון חולדאי טוענים: "אנחנו משוכנעים שהפעם זה רציני, הוא שוקל ברצינות לעזוב את העירייה ולהתמודד לראשות הממשלה. הוא מבין שיש לו מה להציע ומרגיש בשל יותר".

בעיתון מציינים כי הבעיה המרכזית של חולדאי, היא שירצה להתמודד על הנהגת המדינה במדינה בעלת רוב ימני של מסורתיים, דתיים וחרדים, בזמן שהוא נחשב לילד הרע של הדת. הוא עסוק בקידום בעיקר את הנושאים שבנפשו כמו עבודות ותחבורה ציבורית בשבת. חולדאי מוביל אג'נדה אזרחית חילונית מובהקת בעיר כאילו בנפרד מהמדינה. כך למשל הוא זה שדחף את ראשי הערים לקווי השבת.

בינתיים רון חולדאי מכהן מזה 21 שנים מאז שנבחר בבחירות לראשות העיר ב-1998 והביס כל מועמד שניקרה בדרכו בכל מערכות הבחירות מאז ועד הלום.

כך או כך, האם רון חולדאי יהיה זה שירחיק שוב את יאיר לפיד מהחלום לכהן כראש ממשלה או שמא יכהנו ברוטציה? ימים יגידו.

רון חולדאי מפלגת העבודה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד