י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"מתחזק את המחאות"

נתניהו נגד 'ערוץ 12': "תעמולה בולשביקית"

בצל המחאות ההולכות ומתרחבות ברחבי הארץ נגד תפקוד הממשלה בניהול משבר הקורונה, ראש הממשלה נתניהו בוחר הערב לתקוף את ערוץ 12 שלדבריו "מתדלק את המחאות" באמצעות "תעמולה בולשביקית"

נתניהו נגד 'ערוץ 12': "תעמולה בולשביקית"
ראש הממשלה בנימין נתניהו צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90

על רקע המחאות ההולכות ומתרחבות ברחבי הארץ, נגד ניהול משבר של ראש הממשלה. נתניהו זועם על הסיקור התקשורתי הנרחב סביב הנושא, ובוחר הערב (מוצ"ש), לתקוף בחריפות את 'ערוץ 12' על כך שלדבריו, "מנסים להפיל את ממשלת הימין והעומד בראשה".

נתניהו התייחס לדיווחים השוטפים בערוץ והסיקור מהמחאות נגדו וכתב: "ערוץ 12 הפך לזרוע תעמולה חסרת בושה של השמאל האנרכיסטי להפיל את ממשלת הימין והעומד בראשה. מדי ערב הם פותחים את שידורי התעמולה שלהם עם דיווחים חיים "דרמטיים" על מספרים מנופחים של מפגינים ומציגים את זה כאילו מדובר בעשרות אלפים או במאות של אלפים".

בפוסט בפייסבוק טען נתניהו, כי הערוץ באמצעות שידוריו דואג לנפח את ממדי ההפגנות ומתדלק אותן. "חדשות 12 עושים שמניות באוויר כדי לתדלק את ההפגנות הפוליטיות שמאורגנות וממומנות ע"י ארגוני השמאל. פייק ניוז על סטרואידים", כתב.

"כמעט כל התוכניות, הכתבות והפרשנויות מגויסות לתעמולה בולשביקית חסרת רסן נגד ראש הממשלה", הוסיף נתניהו.

באשר להסתה נגדו ברשתות החברתיות כתב נתניהו: "וכמובן הם אפילו לא אומרים מילה אחת על האיומים המפורשים לרצוח את ראש הממשלה ומשפחתו. בושה בושה בושה".

גם הערב, נמשכו המחאות ההמוניות ברחבי הארץ, כאשר לפי מפגינים הגיעו גם לרחוב בלפור בירושלים מול מעון ראש הממשלה. המפגינים הניפו דגלים ושלטים נגד התנהלות הממשלה בתקופת משבר הקורונה והמצב הכלכלי. חלק מהמפגינים קוראים קריאות בגנותו של ראש הממשלה נתניהו וקוראים להתפטרותו. כוחות גדולים של משטרה נמצאים במקום ומנסים למנוע מהמפגינים לצאת בצעדה לחסום את צירי התנועה באזור.

בנוסף להפגנה הקבועה ברחוב בלפור בבירה, מתקיימות הפגנות במוקדים רבים ברחבי הארץ בין היתר בפארק צ'ארלס קלור בתל אביב, גם שם המשטרה, באמצעות מאות שוטרים, מאבטחת את המשתתפים ופועלת לשמירה על הסדר הציבורי והזרמת התנועה, תוך מזעור ההפרעה והפגיעה בשגרת החיים של תושבי האזור. לראשונה, הגיעו רבים מהמפגינים נגד התנהלות הממשלה סמוך לביתם של משפחת נתניהו בקיסריה. 

בלפור הפגנה נתניהו ערוץ 12

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד