י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
נעצרה חשודה

ניצולת שואה בת 90 נרצחה בדירתה במוסקבה

מזעזע: עובדת סוציאלית בת 69 נעצרה במוסקבה בחשד לרציחתה בדקירות של ניצולת שואה בת 90 בביתה • מכריה מספרים על אישה מיוחדת במינה 

ניצולת שואה בת 90 נרצחה בדירתה במוסקבה
אילוסטרציה צילום: pixabay

גופתה של אירינה שור, מרצה לשעבר במכון גרסימוב לסרטיוגרפיה נמצאה בדירתה בסוף השבוע שעבר, כך דווח באתר TASS. היא נדקרה פעמים רבות וגופתה שכבה בבית לפחות 24 שעות.

אישה בת 69 נעצרה בחשד לביצוע הרצח, האישה שנעצרה הייתה עובדת סוציאלית של אירינה שור בשנת 2016. שתי הנשים נשארו בקשר לאחר מכן, כך אמר גורם רשמי ל-TASS.

על דלת הכניסה לדירתה של שור לא נראו סימני פריצה, מה שהוביל את החוקרים להאמין שהיא הכירה את הרוצח/ת שלה ופתחה עבורו את הדלת.

הדירה נמצאה במצב מסודר וללא חוסר של חפצי ערך, מה שהקשה על בירור המניע, כך נכתב בדו"ח המשטרתי.

תיאוריה אחת שנחקרת היא ששור נרצחה על ידי אנשים המבקשים להשתלט על דירתה, שנמצאת במחוז דורוגומילוב היוקרתי, כך מדווח אתר Moskva24.

לאירינה לא היו ילדים והיא גרה שם לבדה, לאחר שהתאלמנה לפני 10 שנים. מכרה של האשה סיפרה לתקשורת המקומית, כי היא לא הצליחה ליצור איתה קשר יומיים, אז היא הזמינה משטרה.

מאיה סקווארלידזה, חברתה לעבודה אמרה בשיחה עם אתר 'מוסקבה 24'. כי "אירינה שור היתה אדם נפלא ומורה מעולה. כולם כיבדו אותה, היא עבדה כאן למעלה מ-60 שנה. היא מורה מאוד מכובדת ואדם מדהים, אינטליגנטית, משכילה, סטודנטים העריצו אותה, רבים מהעובדים שלנו שסיימו את לימודים בוגרים וסטודנטים אומרים עליה רק ​​דברים טובים".

עובדת סוציאלית מארגון צדקה יהודי שעוזר למבוגרים, שביקרה אצל שור כמה פעמים בשבוע, אמרה כי אירינה הייתה חסרת פחד מזרים: "אמרתי לה שוב ושוב שזה לא בטוח לפתוח את הדלת לזרים, אני הייתי מגיעה ורואה סימנים שאנשים ביקרו כאן, העובדת הסוציאלית הוסיפה כי אירינה קיבלה שיחות מחברות שונות המציעות שירותי תיקונים, כשזה קרה בנוכחותי אמרתי להם שלא צריך אותם, ואיימתי להתקשר למשטרה, אך ללא פיקוח שור יכלה לפתוח את הדלת". סיכמה האישה בכאב.

רצח ניצולת שואה מוסקבה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד