כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
חשיפת 'בחדרי'

צפו: נתניהו מכריז על שינוי התפקיד של היועצת החרדית

כפי שדווח לראשונה ב'בחדרי חרדים'; ראש הממשלה עדכן הערב בישיבת סיעת הליכוד, על חילופי אישים בצוות לשכתו. הוא הודה לרבקה פאלוך שהועברה לתפקיד היועצת לענייני חרדים ועדכן את הח"כים על היועץ החדש לענייני חקיקה • צפו

צפו: נתניהו מכריז על שינוי התפקיד של היועצת החרדית
נתניהו בסיעת הליכוד צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90

במהלך ישיבת סיעת 'הליכוד' בצהריים, הודיע ראש הממשלה בנימין נתניהו על שינוי התפקידים בלשכת ראש הממשלה, דבר שפורסם לראשונה ב'בחדרי חרדים', לפיו, נבו כץ, ישמש כיועץ חקיקה בכנסת ובממשלה, בזמן שרבקה פאלוך תשמש כיועצת לענייני חרדים.

נתניהו אמר לחברי הכנסת: "אני מבקש לומר לכם שנבו כץ נכנס בימים האחרונים לתפקיד יועץ כנסת - ממשלה, הוא יעמוד לשורתך מיקי (יושב ראש סיעת הליכוד מיקי זוהר), לשרותכם, הוא יעזור לכולנו לעמוד במשימות הפרלמנטריות".

"בהזדמנות הזאת אני מבקש להודות לרבקה פאלוך על העבודה המסורה שהיא עשתה בתפקיד הזה, ואני רוצה להגיד שרבקה תעזור לי בתחומים רבים חשובים", הוסיף.

כזכור, באותה ישיבה לאחר שהמצלמות כבו, נזף ראש הממשלה בחברי הכנסת של 'הליכוד': "אני פה עשרות שנים, רק פעם אחת הצבעתי נגד עמדת הממשלה. הרבה פעמים הצבעתי נגד דברים שהאמנתי בהם. בפעם אחת שהצבעתי נגד הממשלה אמרתי לחברי הליכוד: "אתם רשאים לסלק אותי מהתנועה כי עשיתי דבר מצפוני שאני יכול לעשות פעם בעשרות שנים".

"תבינו", הוסיף ראש הממשלה, "אי אפשר לנהל את הדברים ככה. אנחנו בתוך קרב קשה מאוד. הקלות הבלתי נסבלת שחברי כנסת מפרים החלטות קואליציה - אי אפשר לעבוד ככה. אם אין משילות המדינה חשופה לגמרי. אני מבקש מכולם ליישר קו מיידית". כך נתניהו.

בנימין נתניהו רבקה פאלוך נבו כץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד