י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
קריאה לפטר את זוהר

יו"ר הקואליציה בסנקציות; שאשא ביטון תודח

מיקי זוהר שוב מושך אש מתוך סיעת הליכוד. היו"ר שמונה על ידי נתניהו כמשרת אמון סופג בליסטראות מחבריו לסיעה, בעקבות התנהלותו הכוחנית. הדבר מגיע לנקודת רתיחה הערב, עם נקיטתו של זוהר בסנקציות על השרים והח"כים שנעדרו מההצבעה שהעבירה את חוק התועבה למורת רוחם של החרדים | כך גם לדבריו, יו"ר ועדת הקורונה 'הסוררת' תודח

יו"ר הקואליציה בסנקציות; שאשא ביטון תודח
מיקי זוהר עם נתניהו צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

שוב סוער בסיעת 'הליכוד', הפעם סביב ההצבעה בשבוע שעבר על חוק התועבה, שעבר בין הייתר בשל היעדרותם של כמה מחברי סיעת 'הליכוד' - יו"ר הקואליציה מטיל סנקציות על חברי הכנסת והשרים.

חבר הכנסת מיקי זוהר, בשבתו כיו"ר הקואליציה וכיו"ר סיעת 'הליכוד' בכנסת, הודיע על כך שחברי הכנסת שנעדרו מההצבעה, לא יוכלו לעלות הצעות חוק עד לסיום מושב הקיץ, השרים שנעדרו יענשו בכך שקבלו תוספת תורניות במליאת הכנסת.

בין חברי הסיעה שעליהם הוטלו סנקציות: השרים יואב גלנט, ישראל כץ, אלי כהן, אופיר אקוניס, אמיר אוחנה וחברי הכנסת יפעת שאשא ביטון, שלמה קרעי, קרן ברק, שרן השכל, אבי דיכטר, עוזי דיין ומיכל שיר.

הסנקציה החמורה ביותר הוטלה על חברת הכנסת יפעת שאשא ביטון, שקיבלה הודעה מחבר הכנסת זוהר כי היא מודחת מתפקידה כיושבת ראש ועדת הקורונה, לאחר שהאיומים הקודמים להדחתה לא נשאו פרי.

בעקבות הסנקציות, הזעם כנגד יושב ראש הקואליציה צף בשנית, כשהביקורת כלפיו נשמעה מהליכוד. כך למשל חבר הכנסת שלמה קרעי, קרא לראש הממשלה לפטר את זוהר מתפקיד יושב ראש הקואליציה.

קרעי כתב: "מיקי פועל באופן שקרי ומניפולטיבי לקידום תוכנית 'נטו מיקי זוהר', שלושת הכ"פים: הכח, הכסף והכבוד שהוא מנסה להשיג, בניגוד לערכי הליכוד, מעבירים אותו על דעתו. קצת צניעות לא תזיק לו".

הוא הוסיף לתקוף את יו"ר הקואליציה וכתב, "זוהר מפלג, פוגע בליכוד ובראש הממשלה וצריך ללכת הביתה עכשיו. לא אאפשר לו לפגוע בפעילותי למען אזרחי ישראל. הוא כושל פעם אחר פעם בניהול הקואליציה, כולל בהצבעה המדוברת בשבוע שעבר. את הכישלון שלו הוא מנסה להחיל על חבריו לסיעה".

יו"ר הקואליציה ח"כ מיקי זוהר, הגיב למהלכים וכתב בחשבון הטויטר שלו: "תפקידי וחובתי לדאוג לשלמות הקואליציה. לאחרונה יש התרופפות במשמעת הקואליציונית אשר מקשה עלינו לפעול למען עם ישראל. בעצה משותפת עם רה"מ הוחלט להטיל סנקציות על מי שהפרו את המשמעת כפי שנהגו בכל ממשלות ישראל לדורותיהן. צר לי שיש מי שלא יודע לקבל ביקורת ובוחר לירות בתוך הנגמ"ש".

ח"כ יפעת שאשא ביטון ממפלגת 'כולנו-הליכוד' הגיבה לפיטוריה ואמרה: "פעלתי על פי צו מצפוני! ההחלטה של ראש הממשלה לפטר אותי, היא החלטה שמטרתה למנוע דיונים רציניים, למנוע שיח, למנוע הקשבה לציבור, למנוע השמעת קולות אחרים אני שמחה שפתחתי את הוועדה גם בפני הציבור בשקיפות, ברצינות, בהקשבה מלאה ואני מתחייבת להמשיך לפעול כך גם בעתיד בכל מקום שאהיה".

מפלגת הליכוד מיקי זוהר יפעת שאשא ביטון שלמה קרעי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד