י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
רשלנות משטרתית? • פרסום ראשון

הגנב נעצר בבני ברק, שוחרר תוך דקות ותועד גונב שוב

תושב תל אביב שנעצר בבני ברק, הספיק לבצע גניבה פעמיים בתוך שעה - הודות לשוטרים ששחררו אותו למרות עברו הפלילי העשיר. בתיעוד בלעדי נראה הגנב מתפרץ לתוך מסעדה הסמוכה לתחנת המשטרה מייד לאחר ששוחרר, וגונב שוב אופניים יקרי ערך

הגנב נעצר בבני ברק, שוחרר תוך דקות ותועד גונב שוב
הגנב נעצר בראשונה צילום: דוברות השומרים

תושב תל אביב שמוכר למשטרה כבעל עבר פלילי עשיר, נעצר היום (שלישי) בעת שרכב על אופניים חשמליים שגנב ברמת גן, נתפס על ידי מתנדבי השומרים שעיכבו אותו עד להגעת המשטרה. שוטרים שהגיעו למקום עצרו אותו לקחו אותו לתחנת המשטרה. אלא, שמסיבה שאינה ברורה, ולמרות שהחשוד מוכר למשטרה מאירועים פליליים קודמים, הוא שוחרר תוך זמן קצר בלבד מבלי שנחקר. בתיעוד בלעדי שהגיע לידי 'בחדרי חרדים', נראה החשוד מגיע זמן קצר לאחר ששוחרר למסעדה הסמוכה לתחנת המשטרה וגונב אופניים חשמליים נוספים.

על פי הפרטים שהגיעו ל'בחדרי חרדים', האירוע הראשון בו נעצר החשוד התרחש בסביבות השעה 16:15 אחר הצהריים, כאשר על פי תיעוד ממצלמות האבטחה, בשעה 17:50 הוא נצפה נכנס למסעדה היהודית ברחוב כנרת, סמוך מאוד לתחנת המשטרה הממוקמת ברחוב הקישון. כך, שבתוך מעט יותר משעה הספיק החשוד לגנוב אופניים ברמת גן, להיעצר בבני ברק להשתחרר ולגנוב פעם נוספת.

כפי שדווח מוקדם יותר ב'בחדרי חרדים', מתנדבי ארגון השומרים בני ברק, ששהו ברחוב ישמח משה בעיר, הבחינו באדם שנוסע על אופניים חשמליים ללא הסוללה ונכנס לבניינים באופן מחשיד. המתנדבים עקבו אחר החשוד, ולאחר זמן קצר ביקשו ממנו להזדהות על מנת לבדוק את פשר ההתנהגות המוזרה והנסיעה על אופניים חשמליים ללא סוללה - אופניים שבהמשך התברר כי נגנבו בעיר רמת גן זמן קצר לפני האירוע.

במהלך המעצר החשוד ניסה להימלט עם האופניים ולאחר שהמתנדבים עיכבו אותו, הוא החל לתקוף אותם באלימות.

החשוד כבן 30 תושב ת"א, עם רקע עשיר של התפרצויות והיזק לרכוש, נעצר על ידי המשטרה ונלקח לתחנה. אלא שכאמור, הוא שוחרר זמן קצר לאחר מכן.

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה ל'בחדרי חרדים' כי החשוד נעצר בחשד להחזקת רכוש חשוד כגנוב. לאור רצף אירועים שהתקבלו במקביל ומאחר שפרטי החשוד ידועים למשטרה, הוחלט על ידי הקצין הממונה לזמנו לחקירה במועד מאוחר יותר. משטרת ישראל תפעל למיצוי החקירה ותמצה את הדין עם מי שיפגע בסדר הציבורי וברכוש הציבור.

בארגון השומרים מבקשים מהציבור "לפקוח עין אחר כל דבר המעורר חשד, ובפרט בתקופה זו שמקרי הפריצות לאופניים חשמליים התגברו. כדי למנוע עגמת נפש מתבקשים התושבים לפקוח עין ולדווח למוקד הארגון על כל מקרה חשוד".

 

תפיסת גנבים גנב אופניים אופניים חשמליים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד