ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
אסון כבד נמנע

הדיירים חולצו באישון לילה: שריפת ענק בבניין מגורים בשכונה החרדית • צפו

צוותי כיבוי הוזעקו הלילה לשכונת נווה יעקב בבירה לאחר ששריפת ענק פרצה והבעירה בניין מגורים. כתוצאה מהשריפה, ניזוקו מספר דירות ואשה אחת נפצעה באורח קל ופונתה לבית החולים. חוקרי הכיבוי פתחו בחקירה

הדיירים חולצו באישון לילה: שריפת ענק בבניין מגורים בשכונה החרדית • צפו
תוצאות השריפה צילום: כבאות והצלה מחוז ירושלים

שריפה גדולה פרצה הלילה בבניין מגורים בן 4 קומות בשכונת נווה יעקב בירושלים. אל המקום הוזעקו חמישה צוותי כיבוי והצלה שפעלו על מנת לחלץ את הדיירים ללא פגע.

האירוע החרחש בסמוך לשעה 4:40 לפנות בוקר, כאשר פרצה שריפה במבנה, ככה"נ מאולתר שהוקם בכניסה לבניין המגורים. לוחמי האש שהוזנקו למקום, זיהו שריפה מפותחת שהתפשטה במהירות מהקומה התחתונה של הבניין אל כלל הבניין, בעוד בתוך הבניין עושים את שנתם מספר רב של אזרחים ובהם משפחות עם ילדים קטנים. לוחמי האש פינו את כלל הדיירים מהבניין, וחילצו לכודים שנלכדו בעשן הכבד והסמיך.


במקביל לפעולות החילוץ והפינוי של האזרחים, פעלו צוותי הכיבוי והחילוץ להשתלט על הלהבות ולמנוע את התפשטות האש לכלל הבניין ולמבנים סמוכים נוספים. כתוצאה מהשריפה, נזק כבד נגרם לבניין ולמספר דירות. מדיווח של כוחות מד"א בשטח נמסר, כי אישה אחת מהמחולצות הזדקקה לטיפול רפואי לאחר ששאפה עשן והיא פונתה לבית החולים במצב קל.

בכבאות והצלה לישראל מחוז ירושלים נפתחה חקירה לבירור נסיבות פרוץ השריפה. רשף שלומי הרוש מפקד המשמרת שפיקד על הכוחות באירוע אמר: "פעלנו הבוקר בשריפה גדולה ומשמעותית שפרצה בבניין ברחוב דב בר-יקר בשכונת נווה יעקב. הגענו והגבנו תוך זמן קצר לאירוע, ומיד התמקדנו בשני מאמצים עיקריים, חילוץ לכודים וטיפול בשריפה הגדולה שהתפתחה מתחתית הבניין אל תוך הבניין. הודות למקצועיות ולנחישות של לוחמי האש, והסיוע של כוחות המשטרה ומד"א, נמנע אסון הבוקר בירושלים".

 


צילום: כבאות והצלה מחוז ירושלים

חילוץ שריפה בבניין נווה יעקב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד