כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
מזעזע

רק באיראן: זרק את אחייניתו מקומה 11 ושוחרר כעבור שבועיים

החלטה תמוהה ומדאיגה: דוד שהואשם ברצח אחייניתו לאחר שסיפרה על מעשיו הלא חוקיים, שוחרר בערבות ומסתובב חופשי ואף מאיים על שאר בני המשפחה • אמה של הנערה לתקשורת במדינה: "הוא השליך את הילדה שלי מהחלון מול עיניי ואז הניח את גופתה בידי, באיזו מדינה בעולם הוא מסתובב חופשי כעבור שבועיים?"

רק באיראן: זרק את אחייניתו מקומה 11 ושוחרר כעבור שבועיים
מוסלמיות באיראן. אילוסטרציה צילום: unsplash

מזעזע: נערה צעירה נזרקה אל מותה מדירה בקומה 11 על ידי דודה לאחר שסיפרה על מעשיו.

המקרה שמסעיר את איראן, נערה בת 16 נמצאה ללא רוח חיים לאחר שדודה השליך אותה מדירה בקומה ה -11 באיראן.

פאטמה גוזאת, בת 16, הוכתה על פי החשד על ידי דודה, ואז נרצחה על ידיו לאחר שהתלוננה נגד מעשיו הלא חוקיים, האירוע התרחש ב-22 במאי.

האירוע התרחש בשכונת שחרה-אסמאן בפראנד בדרום-מזרח טהראן.

אך אם לא די בכך מתברר כעת כי הנאשם ברצח כבר מסתובב חופשי ואף מאיים על שאר בני המשפחה. אמה של הקורבן התלוננה לטלוויזיה הממלכתית באיראן, כי הרוצח שוחרר בערבות שבועיים בלבד לאחר האירוע. "הוא השליך את הילדה שלי מהחלון מול עיניי ואז הניח את גופתה בידי, עכשיו הוא שוחרר בערבות ומסתובב חופשי ומאיים על בני, ואומר לו עכשיו הגיע תורך".

האם הביעה את חששה ודאגתה:"אני חוששת לעצמי ולילדיי, תגידו לי באיזו מדינה אחרת בעולם, כאשר אירע רצח וכל הראיות מצביעות על כך שהיה רצח, האם הנאשם שוחרר בערבות שבועיים אחר כך?" בכתה האם.

קרובי משפחה מתעקשים כי מויטבה נמדר, הודה בהריגת פאטמה בפני כל שכניהם לפני שכוחות ההצלה הגיעו לזירת הפשע. עם זאת, לאחר שנקבע מותה של הנערה, חזר הרוצח מההודאה וטען כי לא היו עדים לכך.

האירוע שכאמור מעלה תמיהות רבות באיראן, התסיס הרבה ממתנגדי המשטר במדינה, אנליסטית משפט ועיתונאית בטלוויזיה האיראנית הבינלאומית, נרגס טבסוליאן, אמרה: "המקרה הזה מוזר מאוד, לא ידוע מדוע הדוד שוחרר לאחר שבועיים בלבד, הנושא החשוב ביותר הוא עצמאותה של מערכת המשפט, כך שפושע לא יכול לצאת חופשי בגלל קשריו ולהשתחרר בערבות בקלות, הרשות השופטת מאבדת את עצמאותה יותר ויותר".

רצח איראן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד