ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
"רואה עצמו כדאע"ש יהודי"

סמוך למשרד רה"מ: איים על בני הזוג נתניהו ונעצר כשברשותו סכינים

בית משפט השלום בירושלים האריך את מעצרו של בן 31 תושב אזור המרכז שנעצר סמוך למשרד ראש הממשלה כשברשותו סכינים ואקדח צעצוע, לאחר שאיים לפגוע בבני הזוג נתניהו. עורך דינו: "מדובר בדייר רחוב, הוא לא יכול לממש את האיום"

סמוך למשרד רה"מ: איים על בני הזוג נתניהו ונעצר כשברשותו סכינים
אילוסטרציה צילום: unsplash

אדם כבן 31, תושב אזור המרכז שהגיע אתמול סמוך ללשכת ראש הממשלה ברחוב קפלן בירושלים, והשמיע איומים כלפי ראש ההמשלה נתניהו בפני אזרחים ששהו במקום, נעצר על ידי המשטרה. ברשותו של העצור נמצאו שני סכיני תער ואקדח פלסטיק. היום (רביעי) בית משפט השלום בירושלים האריך את מעצרו עד ליום ראשון הקרוב.

נציג המשטרה טען במהלך הדיון בבית המשפט, כי הדיווח למשטרה הגיע על ידי על ידי אזרחים ששהו במאהל המחאה ברח' קפלן, שמסרו כי החשוד, שאינו שייך לקבוצת המחאה, הגיע והחל לאיים שיפגע בראש הממשלה בנימין נתניהו. שוטרים שהגיעו למקום מצאו ברשותו שני סכיני תער, ואקדח מפלסטיק. מתחקור האזרחים המקום עולה כי החשוד אף איים לפגוע ברעייתו של ראש הממשלה. הוא טען בפני העוברים ושבים כי בנוסף, רוצה "להרוג ערבים ורופאים", ואמר כי "יביא את הראש של ראש הממשלה לג'ואריש, החשוד הודעה במהלך החקירה בעבירות המיוחסות לו.

מנגד, החשוד באיומים נגד ראש הממשלה טען בבית המשפט, כי הוא אדם רעב ועל כן אין לשפוט אותו. "להורים שלי אין מה לאכול בבית. אם לא הייתי אומר לשוטר איפה הסכינים הוא לא היה יודע", הוסיף.

עורך דינו של החשוד אמר כי מדובר בדייר רחוב שאין לו אמצעי מחיה. "זו התנהגות להביע את התסכול והכעס" טען עורך דינו והוסיף: "הוא לא יכול לממש את האיום, הוא טוען שאמר את הדברים כי היה מתוסכל ורעב. בהחלטתו כתב השופט אורן סילברמן, כי "נכון שפוטנציאל המימוש של האיומים כלפי ראש הממשלה ואנשים ציבוריים אחרים, הן עם פוטנציאל מימוש נמוך, אך החשוד רואה את עצמו כ"דאע"ש יהודי" והאיומים מופנים כלפי ערבים, נוצרים, רוסים ועוד".

 

 

ראש הממשלה איומים סכינים אקדח דמה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד