ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
הבעלים עוכב לחקירה

שלט בכניסה לחנות: "לא מוכרים לשוטרים"

שוטר שהיה בחופשה עם בני משפחתו בעיר אילת, נדהם לגלות בכניסה לאחת המכולות בעיר שלט האוסר על כניסה לשוטרים. בעל המכולת עוכב לחקירה ובסיומה הוא שוחרר בתנאים מגבילים

שלט בכניסה לחנות: "לא מוכרים לשוטרים"
שלט "לא מוכרים לשוטרים" צילום: ללא קרדיט

בעל מכולת באילת, החליט כי אינו מעוניין לשרת את לובשי המדים בחנותו, ואף הגדיל לעשות ותלה שלט בפתח החנות: "לא מוכרים לשוטרים". הבוקר (רביעי), הוא זומן לחקירה בתחנת המשטרה כשבסיומה הוא שוחרר בתנאים מגבילים.

עם קבלת ההודעה, שלשום בשעות הערב, במוקד המשטרה, הוקפצה למקום יחידת השיטור העירוני. בעל המקום סירב להזדהות או להכניס את השוטרת והפקח למרכול ורק לאחר שהגיע תגבור למקום, הוא זוהה ואביו שהיה במקום הסיר את השלט, שנתלה על דלת הכניסה.

מחקירה הראשונית עלה, כי שוטר שהיה בחופשה בעיר הדרומית, נכנס למקום יחד עם בני משפחתו במטרה לרכוש מוצרים, כשהבחין בשלט, שאל את בעל המקום האם אכן יש אמת בדבר. בתגובה, בעל המכולת גירש אותו ואמר "שהוא אינו מוכר לשוטרים" ושאין כניסה ללובשי המדים..

"משטרת ישראל רואה בחומרה את מעשה האפליה שהוא מעשה פלילי המנוגד לחוק כלפי כל אדם ובמקרה זה כלפי אנשי כוחות הבטחון ושוטרי משטרת ישראל ותפעל למצות את הדין ולמגר כל מעשה שכזה", נמסר מהמשטרה.

אפלייה אילת מכולת משטרת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד