י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
האירועים האלימים

הנשיא ריבלין: "רצח ראש ממשלה בישראל - לא תרחיש דמיוני"

נשיא המדינה רובי ריבלין מתייחס לאירועים האלימים ששיאם אמש בהפגנה מול ביתו של השר אמיר אוחנה בתל אביב • "רצח של מפגין שיצא למחות במדינת ישראל ורצח של ראש ממשלה בישראל אינם תרחיש דמיוני" • צפו

הנשיא ריבלין: "רצח ראש ממשלה בישראל - לא תרחיש דמיוני"
הנשיא ריבלין צילום: עומר מירון, לע"מ

נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין, מתייחס היום (רביעי), לאירועים האלימים אמש בתל אביב וכן לאיומים לעבר ראש הממשלה נתניהו ומשפחתו.

הנשיא פונה אל משטרת ישראל וחברי הכנסת בעקבות אירועי היממה האחרונה כדי שיפעלו להרגעת הרוחות.

"אני מבקש לומר בבירור נוכח ההתפתחויות האלימות ביממה האחרונה" אומר ריבלין, "רצח של מפגין שיצא למחות במדינת ישראל ורצח של ראש ממשלה בישראל אינם תרחיש דמיוני".

"ידענו את המציאות האיומה והמטלטלת הזו" מזכיר ריבלין את רצח הממשלה רבין ואומר כי "אויה על נפשותינו אם נתדרדר למציאות שכזו שוב. אבוי לדמוקרטיה שלנו אם נשלח יד איש באחיו. שיח הגינויים הפך מס שפתיים. כל גינוי נתקף מיד בשאלה למה לא גינית התרחשות אחרת והמהות נרמסה כליל".

ריבלין פונה אל כלל הנוגעים בדבר: "אני זועק מרה מול האלימות המופנית כלפי מפגינים ומבקש ממשטרת ישראל למצות את הדין עם מחולליה. אני זועק מרה נגד הקריאות לפגוע בראש הממשלה ומשפחתו וקורא למשטרת ישראל לקחת כל איום שכזה ברצינות מלאה. אין לנו את היכולת לזלזל בשום איום, קיומנו תלוי בכך. עכשיו- מיד- אופוזיציה כקואליציה, השמיעו קול ועשו מעשה להרגעת הרוחות ועצרו את האלימות".

רובי ריבלין הפגנה אלימה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד